Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - دومین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور، توسط ناحیه بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع)، جانشین سپاه ناحیه‌ ثارالله(ع) شیراز، گفت: دومین کاروان دانش‌آموزی، به استعداد ۵۰۰ دانش‌آموز دختر در قالب اردوهای راهیان نور، عازم زیارت مناطق عملیاتی جنوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین ابراهیمی ‌زاده افزود: دانش‌آموزان دختر اعزامی، محصلان ناحیه‌ی یک آموزش و پرورش شهرستان شیراز هستند که برای اردویی ۳ روزه عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

ابراهیمی زاده هدف از اعزام این کاروان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام و اضافه کرد: اولین کاروان دانش‌آموزی مختص پسران محصل بود و این کاروان مختص دختران دانش‌آموز است.

جانشین سپاه ناحیه‌ ثارالله(ع) شیراز یادآور شد که دانش‌آموزان دختر اعزامی به اردوی راهیان نور، با استفاده از ۱۲ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است