Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار علی طاهری شنبه در حاشیه آیین اعزام این کاروان در‌گفت و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاروان با 11دستگاه اتوبوس و سه خودروی سواری برای پشتیبانی، سفر 2 روزه خود را آغاز کردند.
وی بیان داشت: دانش آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شلمچه و معراج شهدای اهواز و یادمان های دفاع مقدس در این مناطق دیدن می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهری گفت: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.
آبان امسال نیز ۶۸۰ دانش آموز دختر ، و ۶۵۷ دانش آموز پسر در 2 مرحله به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
9434/7161/ 6037
خبرنگار: مهسا نوروزی و میلاد کایدی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!