Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی قربانی  امروز در نشست خبری مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اظهار کرد: اصفهان میزبان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه 3 کشوری است که از 20 تا 22 آذر قصه‌گویان برگزیده استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در مجموعه 3 فرهنگیان در خیابان پروین برگزار می‌شود، همچنین در حاشیه جشنواره 2 نشست تخصصی برگزار خواهد شد، یکی از این نشست‌ها برای مربیان کانون و دیگری برای همکاران ما در کانون برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ابراز داشت: در 25 و 26 شهریور جشنواره استانی برگزار شد که در آن 306 اثر در قالب سی دی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 295 سی دی مورد ارزیابی قرار گرفت و از این 295 سی دی 78 اثر از مربیان کانون، در بخش رضوی 80 اثر، در بخش آزاد 147 اثر و در بخش نوجوان داوری شده است.

وی تصریح کرد: از این 295 اثر 20 اثر از مربیان کانون، 6 نفر در بخش آزاد، 5 نفر در بخش نوجوان و یک نفر در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها برگزیده استانی شدند، 6 نفر از مربیان کانون، یک نفر در بخش رضوی، 2 نفر در بخش نوجوان و یک نفر پدربزرگ و مادربزرگ و 2 نفر در بخش آزاد به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

قربانی عنوان داشت: همه استان‌های که ما میزبانشان هستیم با قصه‌گوهای برگزیده خود به استان اصفهان می‌آیند و رقابت تنگاتنگی خواهند داشت؛ اختتامیه جشنواره نیز در روز چهارشنبه 22 آذر ساعت 15 برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اصفهان برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت