Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@18:56:11 GMT

بازدید «خاکسار‌هرندی» از مهد قرآن مبارکه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۲۴۰

 سیدرضا امیری، مدیر مهد قرآن مبارکه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) با بیان این خبر گفت:  مهد قرآن کریم شهرستان مبارکه با بیش از 20 شعبه در استان، یکصد نفر پرسنل، دارا بودن بیش از 10 ساختمان وقفی و یک هزار قرآن‌آموز در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: در این راستا، خاکسار‌هرندی، مدیر و مسئولان مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان‌ از مهد قرآن مبارکه بازدید کردند و آخرین وضعیت این مرکز  را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مهد قرآن مبارکه اظهار کرد: در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های رو به گسترش مهد قرآن در شهرستان مبارکه روند اجرائی، عمرانی و آموزشی، خواستار همکاری بیشتر مسئولان در کمک به فرایند توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی شدیم.

امیری افزود: در ادامه خاکساری‌هرندی، مدیرعامل مهد قرآن کریم استان اصفهان، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف ستاد و بعضی از مراکز آموزشی مبارکه بر تداوم این فعالیت‌ها تأکید ‌و همچنین از کانون مرکزی گل نرگس بازدید کرد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: مهد قرآن در شهرستان مبارکه به نشانی خیابان  22 بهمن، با داشتن شعب‌ بسیار، مرکز آموزشی را در نقاط مختلف شهرستان تحت پوشش قرار داده است و هر روز با همکاری خیران در گسترش فضاهای فیزیکی و فعالیت‌های آموزشی برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا