Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشرویه- نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان گفت: بایستی عدم ورود سرمایه گذاران به مجموعه صنعتی بشرویه و مشکلات بخش تولید شهرستان ریشه یابی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیرحسنخانی ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: متاسفانه در بشرویه سه سوله در شهرک صنعتی خالی است لذا بایستی فرمانداری در این امر ورود پیدا کرده و سوله ها را جهت استفاده به مزایده بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت عدم استقبال سرمایه گذاران و استفاده از سوله های شهرک صنعتی، ما برای سرمایه گذاری خودمان ورود پیدا خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان اظهار داشت: باید به بحث اشتغال واضح تر و دقیق تر نگاه کنیم چرا که امروز دیگر نمی توان بر روی مباحث آجرپزی و یا کشاورزی فعلی متمرکز شد بلکه باید به سمت صنعتی شدن پیش رویم.

امیرحسنخانی بیان کرد: خوشبختانه سرمایه اولیه در بشرویه وجود دارد اما افراد جرات ریسک برای ورود به کارجدید پیدا نمی کنند که نمونه آن نیز عدم استفاده سه سوله شهرک صنعتی است.

وی افزود: بایستی عدم ورود سرمایه گذاران به مجموعه صنعتی بشرویه ریشه یابی شود چرا که تنها در این شهرستان یک شرکت شیر و یک کارخانه سنگبری فعال هستند و کارخانه کیک و کلوچه نیز بسته شد که باید علت یابی شود.

امیرحسنخانی گفت: در بشرویه هم سرمایه و هم نیروی انسانی وجود دارد اما بایستی عدم ورود به مباحث صنعتی آسیب شناسی شود.

اشتغال در حوزه گردشگری مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان بیان کرد: حتی به کارخانه شیر این شهرستان باید رسیدگی شود چرا که در غیراینصورت به زودی این کارخانه نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت: باتوجه به وجود نیروی انسانی در این شهرستان می طلبد تا فرمانداری کارگروهی ویژه اشتغال در شهرستان راه اندازی نموده و مباحث مربوط به اشتغال را در این کارگروه آسیب شناسی کند.

امیرحسنخانی گفت: دغدغه های اصلی ما در بشرویه یکی بحث اشتغال و دیگری از مسیر افتادن این شهرستان است.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی دقیق یا جاده طبس بشرویه از سمت خدافرید را پیگیری کنیم که به اعتقاد من این امر در آینده ای نزدیک محقق نخواهد شد و یا دوبانده شدن جاده دیگر بشرویه به طبس را پیگیری کنیم.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان بیان کرد: در بشرویه گردشگری فصلی است اما می توان گردشگری و اشتغال وابسته به آن را دائمی کرد.

امیرحسنخانی اظهار داشت: بشرویه یکی از مباحث اصلی آن گردشگری ست چرا که به عنوان یک شهر خشت و گلی در کشور مطرح است اما در این موضوع اقدام جدی صورت نگرفته است.

وی گفت: باید دولت و بخش خصوصی با یکدیگر با سماجت و پیگیری مستمر وارد کار شوند تا مسائل و مشکلات مربوط به اشتغال این شهرستان مرتفع شود.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان خواستار رفع مشکلات کارگاه های تولیدی این شهرستان شد.

امیرحسنخانی اظهار داشت: مسائلی چون نبود بزسانن در این شهرستان نیز باید پیگیری شود و در این راه نیازمند حضور گروهی متخصص و مشاور در شهرستان هستیم که من نیز پیگیری لازم را در این زمینه انجام خواهم داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسافت بشرویه از ریل زیاد نیست افزود: شهرستان بشرویه از این پتانسیل نیز می تواند استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان  اظهار داشت: اگر تمام مسئولان به بحث اشتغال فکر کرده و آن را دغدغه اصلی خود بدانند شعار مقام معظم رهبری تحقق پیدا می کند.

حضور بخش خصوصی پررنگ تر شود

 امیرحسنخانی بیان کرد: امکانی را در بشرویه فراهم کرده و سرمایه گذارانی را به این شهرستان خواهم آورد تا این امر سبب رونق سرمایه گذاری در این شهرستان شود.

وی گفت: بیکاری نه تنها برای جامعه بلکه مشکلاتی را برای نظام به دنبال دارد لذا بایستی بحث اشتغال را پیگیری کرده و در این راستا سه سوله شهرک صنعتی بشرویه را فعال کنیم.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان تاکید کرد: حضور بخش خصوصی را در بشرویه پررنگ کنید چرا که این امر قطعا به رونق اشتغال کمک خواهد کرد.

 امیرحسنخانی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل نداشتن نرم جمعیتی کافی در این شهرستان و یا حتی فردوس و سرایان از برخی زیرساخت ها و خدمات محروم هستیم.

وی همچنین گفت: بحث گازرسانی به شهرک صنعتی بشرویه نیز باید هرچه سریعتر پیگیری شود و در این زمینه در صورت نیازمسئولان شهرستان در تهران حضور پیدا کنند.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان بیان کرد: بحث شتر و پرورش بزسانن دو مقوله ای ست که به اشتغال مردم این شهرستان کمک می کند چرا که در کنار این امور مباحث فراوری و صنعتی آنها نیز مطرح است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند

به گزارش خبرنگار مهر، حامد نصیرایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز محور مذکور اصلاح شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: امیدواریم این پروژه در کاهش تصادفات موثر باشد.

نصیرایی با تاکید بر اینکه نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر 6092061

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار