Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سعید زرین‌فر بیان کرد: امسال بیست و ششمین سالی است که اجلاس سراسری نماز برگزار می‌شود و از 3 سال گذشته در کنار آن اجلاسیه استانی نیز در استان‌ها برگزار می‌شود.

زرین‌فر تصریح کرد: موضوع پارسال این اجلاس "نماز و آسیب‌های اجتماعی" بود که با توجه به پیشرفت روز‌افزون فناوری‌های ارتباطی و استقبال گستره مردم از فضای مجازی، امسال موضوع این اجلاس  "نماز و فضای مجازی" انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از فراخوان این اجلاسیه تصریح کرد: استان بوشهر تاکنون به لحاظ استقبال از فراخوان اجلاس نماز رتبه اول را در کشور از آن خود کرده است.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر فراهم سازی مشارکت گسترده مردم در اجلاس استانی نماز عنوان کرد: این اجلاس 22 آذر همزمان با بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر اجلاس استانی نماز هم گفت:598 اثر به دبیرخانه اجلاس نماز ارسال شده است که 65 اثر برگزیده شده‌اند.

اسماعیل کاظمی تصریح کرد: آثار برگزیده علاوه بر تجلیل در اجلاس استانی، به اجلاس سراسری نماز نیز فرستاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: آثار سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در زمینه پوستر الکترونیکی، موشن‌گرافیک، رئال، گیف، استیکر و پادکست‌های صوتی، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی، سرگرمی، فرهنگی، آموزشی و چند رسانه‌ای است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «سه شنبه 4 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز