Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره روابط‌ عمومی بانک سامان؛ مدیریت بین‌الملل اعلام کرد: فروش ارز مسافرتی شامل گردشگری و زیارتی به نرخ بازار آزاد تا سقف یک‌هزار یورو یا دلار آمریکا به هر متقاضی در شعب جام جم، اقدسیه و فرودگاه امام خمینی(ره) و تا سقف ۵ هزار یورو یا دلار آمریکا یا ۱۰هزار درهم امارات در باجه CIP فرودگاه امام خمینی (ره) امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بر اساس این گزارش، باجه CIP و شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) به‌صورت ۲۴ساعته این خدمت را ارایه خواهند کرد. واحد ارزی شعبه جام جم و شعبه اقدسیه نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰ فعال هستند.
 
این گزارش می‌افزاید: متقاضیان خرید ارز مسافرتی با نرخ بازار آزاد می‌توانند با همراه داشتن گذرنامه معتبر، بلیت کاغذی یا الکترونیکی مسافرت هوایی (یک‌سره یا دوسره)، ویزای کشور مقصد (در صورت لزوم) به یکی از شعب منتخب بانک سامان مراجعه کنند.
 
این گزارش حاکی است، ارز مسافرتی در همان شعبه و پس از دریافت معادل ریالی از مشتری تحویل می‌شود.
 
شایان ذکر است، خرید اسکناس ارزی با نرخ بازار آزاد از مشتریان (شامل اشخاص ایرانی و خارجی) و پس از احراز هویت از طریق کارت ملی یا گذرنامه توسط شعب فرودگاه امام خمینی و باجه CIP صورت می‌پذیرد.
 
خرید اسکناس تا سقف یک‌هزار یورو و دلار آمریکا و سه‌هزار درهم امارات از متقاضی در شعبه فرودگاه امام خمینی (۲۴ ساعته) و تا سقف ۵هزار یورو و دلار آمریکا و نیز ۱۰هزار درهم امارات در باجه CIP به صورت ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است.
 
این گزارش می‌افزاید: ارایه خدمات برای خرید ارز مسافرتی، محدود به مشتریان بانک سامان نیست و تمام هموطنان می‌توانند از خدمات این بانک بهره‌مند شوند.
 
گفتنی است، هموطنان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم