Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@13:54:57 GMT

مسابقه‌بانک‌سرمایه‌بمناسبت روزدانشجو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۷۳۸۰

بانک سرمایه در راستای ارج نهادن به دانشجویان، به عنوان سرمایه های اصلی توسعه و آبادانی کشور، مسابقه عکس اینستاگرامی با عنوان #چهار_میلیون_سرمایه را به همراه جوایزی ارزنده برگزار می کند. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک به مناسبت روز دانشجو و در فراخوانی گسترده، از تمامی دانشجویان عزیز میهن دعوت می کند تا در مسابقه عکاسی اینستاگرامی بانک سرمایه با جوایزی ویژه و هیجان انگیز شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان عزیز و نیز کسانی که پیش از این دانشجو بوده اند، می توانند تا پنج‌شنبه 30 آذر ماه از زندگی دانشجویی و فراز و نشیب رنگارنگ و هیجان انگیز آن شامل شادی‌ها و غم‌ها، آسانی‌ها و سختی‌ها و پیروزی‌ها و شکست‌های این سبک از زندگی عکس گرفته و سپس آن عکس ها و یا عکس هایی را که پیش تر در این موضوع گرفته اند، در صفحه اینستاگرام خود با درج دو هشتگ #چهار_میلیون_سرمایه و #بانک_سرمایه به اشتراک بگذارند. بانک سرمایه با استفاده از داورهای حرفه ای این عکس ها را بررسی نموده و در روزهای آغازین دی ماه طی یک مراسم زنده در صفحه رسمی این بانک در اینستاگرام به آدرس banksarmaye نفرات برتر را مورد تقدیر قرار خواهد داد.شرایط شرکت در مسابقه:فالو کردن صفحه اینستاگرام بانک سرمایه به آدرس banksarmayeدرج دو هشتگ #چهار_میلیون_سرمایه و #بانک_سرمایه بصورت توامان در زیر عکسصفحه اینستاگرام شرکت کننده نباید private باشد تا داوران امکان مشاهده و داوری عکس را داشته باشند.عکس باید توسط خود شرکت کننده گرفته شده باشد و شرکت کننده می باید اصل عکس را تا روز اهدای جوایز نزد خود نگه داشته و در صورت برنده شدن آن را ارائه دهد (منظور از اصل عکس، حالت قبل از ادیت در اینستاگرام می باشد).مسئولیت و مالکیت حقوقی عکس های شرکت داده شده برعهده شرکت کنندگان است.عکس ها باید مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و با شئون اخلاقی و اعتقادی جامعه سازگار باشد. عکس های خارج از چارچوب فوق از مسابقه حذف می گردد.گفتنی است جوایز مسابقه به شرح زیر می باشد:نفر اول: یک عدد گوشی سامسونگ S8نفر دوم: یک عدد دوربین دیجیتال نیکون مدل D3400نفر سوم: یک عدد تبلت Galaxy Tab Aبی شک این برنامه ادای احترام کوچکی از سوی بانک سرمایه به قشر فرهیخته ای خواهد بود که با تلاش های مجدانه خویش می کوشند تا علم را برای آینده این سرزمین به پیشرفت و توسعه مبدل سازند.
برچسب ها: بانک سرمایه ، روز دانشجو ، مسابقه ، اینستاگرام

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.
براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.
دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند.
برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.
جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:
یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر
سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید