Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان با بیان اینکه مسئولان همدان شرکت‌های دانش‌بنیان را برای شرکت در مجامع داخلی و بین‌المللی حمایت کنند، گفت: تشکیل صندوق مالی پژوهش و فناوری در همدان نیازمند همت مسئولان استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مجید کزازی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولیت برگزاری نمایشگاه با موسسه تحقیقات کشاورزی است، اظهار داشت: پارک علم و فناوری در حقیقت مسئولیت کمیته انتخاب فن‌آوران و نوآوران برتر استان را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه برای بازاریابی محصولات، شرکت‌های مشاور و پشتیبان با پارک علم و فناوری همکاری می‌کنند، افزود: امسال یک بازار تبادل فناوری برگزار و یک بازار نیز فردا در یکی از سالن‌های محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان با اشاره به اینکه در بازار تبادل فناوری روز 19 آذرماه 20 طرح فن‌آورانه به نمایش گذاشته می‌شود، بیان کرد: برای بازار تبادل فناوری 20 سرمایه‌گذار دعوت شده‌اند و طرح‌های فن‌آورانه در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

کزازی در خصوص وضعیت استان همدان در حوزه پژوهش عنوان کرد: وضعیت همدان از نظر پژوهش نیاز به کار بیشتر دارد و همه دستگاه‌ها باید دست‌به‌دست هم داده و امر پژوهش را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه امروز فناوری نیازمند حمایت‌های مالی است، تأکید کرد: محور اقدامات پارک علم و فناوری این است که صندوق پژوهش و فناوری را با همت همه دستگاه‌ها برای حمایت‌های مالی و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت راه‌اندازی شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان ابراز کرد: از دیگر موارد مورد نیاز حمایت مسئولان استان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت در مجامع داخلی و بین‌الملل برای اینکه بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

کزازی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر اقدامات انجام شده است، اظهار داشت: امسال پارک علم و فناوری 16 کارگاه آموزشی برگزار کرده و همچنین برای مشخص کردن فن‌آوران برتر امسال بیش از 10 رویداد برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه پارک علم و فناوری هیچ اعتبار پژوهشی نداشته است، ابراز کرد: پارک علم و فناوری تنها از ایده‌های برتر حمایت می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان با اشاره به اینکه صندوق شکوفایی و نوآوری طرح‌های نوآورانه و خلاقانه را تا 300 الی 400 میلیون تومان با سود 4 درصد حمایت می‌کنند، ابراز کرد: بیشتر از 400 میلیون تومان به صورت 8 درصد کمتر از مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص حمایت‌ها پرداخت می‌شود.

کزازی با بیان اینکه جای صندوق پژوهش و فناوری خالی است، تأکید کرد: انتظار داریم که همه دستگاه‌ها در خصوص تشکیل این صندوق همت به خرج دهند.

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری از محل منابع داخلی از واحدهای فن‌آور با پرداخت 2 الی 50 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

R41405/P1494/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس۲۰۲۴، امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس، آغاز به کار کرد. 

در ابتدای مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، جزئیاتی درباره برگزاری این نمایشگاه ارائه کرد و گفت: این رویداد با برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، مصادف شده است. 

فشمی در ادامه به ابعاد بین‌المللی نمایشگاه اینوتکس و بازخورد‌هایی که در دنیا دریافت شده است گفت: امسال در نمایشگاه اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت در قالب غرفه‌دار و شرکت‌کننده هستیم. 

وی تاکید کرد: امسال در بخش بین‌الملل نمایشگاه اینوتکس میزبان آن دسته از کشور‌هایی هستیم که در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تاثیرگذاری بیشتری دارند. 

فشمی، به رویداد‌های مختلفی که نمایشگاه اینوتکس درحال برگزاری است اشاره کرد و گفت: در ۴ روز برگزاری نمایشگاه، حدود ۴۰ رویداد و کارگاه تجاری‌سازی و آموزشی با اهداف آموزشی در فضای اکوسیستم فناوری ایران درحال برگزاری است. 

وی افزود: در رویداد‌های گوناگونی که توسط متخصصان برگزیده در این نمایشگاه برگزار می‌شود، موضوعاتی مانند چالش‌های عمومی کسب و کار‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی فضا‌های فناورانه کشور بررسی خواهند شد. 

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس به برگزاری جلسات ریورس‌پیچ در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در جلسات ریورس‌پیچ این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی، به گفت‌وگو و طرح نیاز‌های فناورانه خود می‌پردازند و درواقع دستاورد‌های خود را مبادله می‌کنند. 

فشمی در پایان از برگزاری رویداد «المپیک فناوری» در محل پارک فناوری پردیس، خبر داد و گفت: در اواخر مهرماه امسال، شاهد برگزاری رویداد المپیک فناوری با هدف حضور فناوران و شرکت‌های خلاق کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد