Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداران کشور همزمان با برگزاری هشتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده‌آل و حضور سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری، برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، رقابت می‌کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عاطفی دبیر اجرایی هشتمین رویداد شهر ایده‌آل گفت: در این همایش که همراه با برگزاری نمایشگاهی بزرگ از ۱۰ تا ۱۳ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملل کیش برپا می‌شود، شهرداران سراسر کشور و سایر متولیان حوزه مدیریت شهری به تعامل و هم‌افزایی دراین باره می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، سازمان پدافند غیرعامل، دبیرخانه کلانشهرهای کشور و استانداری تهران با حمایت و مشارکت خود و ایجاد تعامل و افزایش اثربخشی در این رویداد حضور دارند.

عاطفی اظهار داشت: اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور نیز ضمن حمایت معنوی از این رویداد، اعلام کرد، در صورت حضور شرکت‌های داخلی و خارجی سازنده اتوبوس و مینی‌بوس‌های برقی و دیزلی درون‌شهری در نمایشگاه، نسبت به ارزیابی کیفی و فنی خودروها برای خریدهای آتی مذاکره می‌شود.

به گفته وی، نشست‌های تخصصی حوزه پسماند و سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز نیز با حضور مدیران عامل سازمان‌های مذکور از سراسر کشور همزمان با همایش و نمایشگاه شهر ایده‌آل برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی هشتمین رویداد شهر ایده‌آل تصریح‌کرد: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها در همایش و نمایشگاه امسال حضور پررنگی دارند و برنامه‌ریزی شده، تا همه مسئولان شهری حاضر در رویداد، از نمایشگاه بازدید ویژه به عمل آورند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده شهرداری‌ها از ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری به سرمایه‌گذاران در رویداد سال گذشته، کتاب ویژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری شهرداری‌های کشور چاپ و رونمایی شد.

به گفته عاطفی، یکی از نکات برجسته این دوره از نمایشگاه، حضور استارتاپ فناوری‌های نوین حوزه مدیریت شهری و پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه است تا از طریق این رویداد ضمن آشنایی و آگاهی از تکنولوژی‌های نوین مدیریت خدمات شهری و بهره‌مندی از این فناوری‌ها، با دغدغه‌های فناوران و استارتاپ‌های نوپای دانش‌بنیان نیز آشنا شوند.

وی بیان کرد: در همایش شهر ایده‌آل، سخنرانی و ارائه مقالات مختلف علمی، تحقیقاتی و کاربردی از سوی محققان و استادان دانشگاه در حوزه‌های تخصصی درآمدهای پایدار شهری، سرمایه‌گذاری در گردشگری، فضای سبز، پسماند، حمل‌ونقل و ترافیک، شهر هوشمند و پدافند غیر عامل ارایه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی