Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@03:51:25 GMT

برملا شدن راز مرگ خواهر با کشف لباس خونین مرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۸۲۴۰

برملا شدن راز مرگ خواهر با کشف لباس خونین مرد

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، ظن مأموران گشت پلیس به مردی که با لباس خون‌آلود در خیابان پرسه می‌زد باعث افشای راز یک جنایت شد.

 

اين مرد در اعترافات اوليه‌اش گفت خواهرش را به قتل رسانده است.

 

ساعت 5 بامداد روز جمعه مأموران يكي از واحدهاي گشتي كلانتري 108نواب وقتي مشغول گشت‌زني بودند مردي را كه لباس‌هايش خون‌آلود بود ديدند و به او مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وقتي اين مرد 45ساله به كلانتري منتقل شد گفت ساعتي قبل خواهرش را با ضربات چاقو در خانه‌اش به قتل رسانده است اما نمي‌داند خانه خواهرش كجاست. از همان موقع بود كه تحقيقات مأموران در اين‌باره آغاز شد. مأموران منطقه‌اي را كه اين مرد در آن حوالي دستگير شده بود جست‌وجو كردند اما هيچ قتلي در آن حوالي اتفاق نيفتاده بود. با اين حال اظهارات اين مرد و شواهد موجود نشان مي‌داد او مرتكب قتل شده است.

 

درحالي‌كه 5ساعت از اين ماجرا مي‌گذشت به مأموران كلانتري 118ستارخان خبر رسيد زني 55ساله در خانه‌اش به قتل رسيده است. دختر مقتول ساعت 10صبح وقتي به خانه رفته بود با جنازه مادرش در رختخواب روبه‌رو شده و حادثه را به پليس گزارش كرده بود. در چنين شرايطي مرد مظنون به قتلگاه زن ميانسال منتقل و معلوم شد مقتول خواهر اوست.

 

به اين ترتيب به دستور مدير روستا، بازپرس كشيك ويژه قتل متهم به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت.

 

متهم به قتل كه به‌نظر مي‌رسد از اختلالات رواني رنج مي‌برد در جريان بازجويي‌هاي مقدماتي انگيزه روشني را براي قتل خواهرش اعلام نكرد اما در اين‌باره گفت: من حدود 2هفته قبل از شهرستان به تهران آمدم و شب‌ها را در مكان‌هاي عمومي مي‌گذراندم و صبح‌ها در پارك پرسه مي‌زدم تا اينكه پولم تمام شد و با خواهرم كه همراه با يكي از دخترانش زندگي مي‌كرد تماس گرفتم و روز پنجشنبه او دنبالم آمد و من را به خانه‌اش برد. آن شب دختر او كه مجرد است به مهماني رفت و من و خواهرم در خانه مانديم.

 

او از من پذيرايي كرد و خوابيديم اما من ساعت 4صبح بيدار شدم و با چند ضربه چاقو خواهرم را كه خواب بود به قتل رساندم و گلويش را هم فشار دادم تا مطمئن شوم كه جانش را از دست داده است. در ادامه از خانه بيرون آمدم و در خيابان‌ها پرسه مي‌زدم تا اينكه دستگير شدم.

 

متهم ادامه داد: من مدت‌ها به ترياك اعتياد داشتم اما از 6‌ماه قبل اعتيادم را ترك كردم. در اين مدت فكر مي‌كردم خانواده‌ام در غذايم مواد‌مخدر مي‌ريزند تا دوباره من را معتاد كنند و از اين موضوع رنج مي‌كشيدم.

 

براساس اين گزارش هم‌اكنون اين متهم در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار دارد و تلاش‌ها براي كشف زواياي پنهان اين جنايت و روشن شدن انگيزه اصلي متهم ادامه دارد.

 

همشهری

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، راهی محل حادثه شدند.

در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی  مشاهده شد که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

به این ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

طبق تحقیقات انجام شده، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

 با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد