Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه در این شهرستان 132 فروشگاه عرضه سموم نباتی وجود دارد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 103 واحد فروش و عرضه سموم و آفت‌کش‌ها در سطح شهر مورد پایش و 11 فروشنده متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف، فرزین فرهادی طی گفت‌وگویی با اشاره به نقش مدیریت صحیح مصرف کود شیمیایی و سم در تولید غذای سالم و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، عنوان کرد: در اقدام‌های مشترک به‎منظور پايش واحدهاي فروش سموم نباتی،‌ سازمان صنعت و معدن و تجارت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری در گشت مشترك به بازديد از فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی این شهرستان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هدف از پایش را جلوگیری از تولید و توزیع سموم ثبت نشده و تاریخ گذشته ذکر کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه در این شهرستان 132 فروشگاه عرضه سموم نباتی وجود دارد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 103 واحد فروش و عرضه سموم و آفت‌کش‌ها در سطح شهر مورد پایش قرار گرفت و 11 فروشنده متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرهادی تصریح کرد: هرگونه تغییر در بسته‌بندی و دخل و تصرف در محتوا و برچسب سموم ممنوع بوده و درج تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته‌بندی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: در این پایش، وضعیت حضور مسئول فنی در فروشگاه، ثبت اطلاعات کامل فروش سموم، فروش سموم بدون نسخه گیاه‌پزشکی، خرید سموم از شرکت‌های پخش مجاز، عدم وجود سموم تاریخ منقضی در فروشگاه، ثبت اطلاعات در سیستم مانیتورینگ سموم، ميزان و انواع فروش سموم و آفت‌کش‌ها،‌ بررسي وضعيت محيطي و نحوه مديريت ‌سموم فاسد سنواتي مورد بررسي قرار گرفت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به ارتقاء آگاهی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در بهینه‌سازی مصرف سموم نباتی، بیان کرد: امسال برای تولید محصول سالم، 3 هزار و 600 هکتار مبارزه بیولوژیک با آفت کرم ساقه خوار در شالیزاری‌های این شهرستان انجام شد.

فرهادی در پایان اذعان کرد: فروش سموم تاریخ گذشته ممنوع بوده و توزیع‌کنندگان موظف‌اند از توزیع آن خودداری کنند و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر  اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی