Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائور ایکاردی پس از حواشی فصل اخیر حالا با پیشرفت در زمینه ورزشی و رفتاری به مهم ترین بازیکن سری آ تبدیل شده است.

طرفداری- تنها یک سال پس از این که طرفداران افراطی اینتر گفتند ایکاردی تمام شده حالا او نه تنها در جوزپه مه آتزا پرستیده می شود بلکه توجه رئال مادرید را نیز به خود جلب کرده است.

چند هفته پیش بود که اسپالتی گفت: "چه کسی دوست ندارد ایکاردی را در تیمش داشه باشد؟" واقعیت این است که این روزها کمتر باشگاهی در اروپا پیدا می شود که دوست نداشته باشد ایکاردی را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت گل آرسنال، چلسی و منچستر یونایتد هم به ایکاردی علاقه مند هستند و این در حالی است که رئال هم بر اساس شایعات می خواهد بند فسخ 110 میلیون یورویی وی را فعال کند.

یک سال پیش به نظر می رسید ایکاردی بیش از این که برای باشگاه نفع داشته باشد به ضرر نراتزوری عمل می کند. در آن زمان علی رغم روند خوب گل زنی، در آرژانتین او را به دلیل ازدواج با همسر سابق مکسی لوپز مورد انتقاد قرار می دادند، علاوه بر این موضوع مناقشه بر انگیز در 16 اکتبر 2016 اتفاقی عجیب و حاشیه ساز وضع را بدتر کرد.

زمانی که ایکاردی در جوزپه مه آتزا پشت ضربه پنالتی برابر کالیاری قرار گرفت و آن را از دست داد بعضی از طرفداران اینتر خوشحال شدند. کوروا نورد در ابتدای بازی بنری با خود به مه آتزا آورد که روی آن نوشته بود:

تو یک مرد نیستی، تو یک کاپیتان نیستی. تو یک تکه آشغال هستی.

تمام این ها پس از انتشار کتاب زندگی نامه ایکاردی و متعاقب جملاتی که در آن نسبت به کوروا نورد نوشته شده بود، پیش آمد. جریان به زمانی باز می گشت که اینتر در زمین ساسولو در فوریه 2015 مغلوب شد و کوروا نورد پیراهنی که ایکاردی به یکی از طرفداران هدیه داده بود را برایش پرت کردند. ایکاردی در این باره نوشته بود:

این زمانی رخ داد که من شروع به اهانت کردم، تو یک تیکه آشغال هستی که با این کودک به گونه ای رفتار می کنی که نظر او نسبت به بقیه کوروا نورد تغییر کند؟ فکر می کنی خیلی سر سختی؟ تو باید شرمنده باشی. در رختکن از من به عنوان یک قهرمان یاد شد چرا که قبل از آن سابقه نداشت کسی با یکی از لیدرها این گونه برخورد کند.

پس از چاپ این کتاب کوروا نورد در بیانیه ای اظهار کرد که ایکاردی برای آن ها تمام شده است. و به نظر می رسید دیگر روزهای خوب مائوریتو در اینتر به پایان رسیده باشد چرا که با به ثمر رساندن هر گل به شمار دشمنانش اضافه می شد. اگرچه ایکاردی کاپیتان اینتر باقی ماند اما حمایت طرفداران و هم تیمی هایش در رختکن را از دست داد.

وقتی ملو در ژانویه گذشته اینتر را ترک کرد درباره ایکاردی گفت:

او هنوز جوان است و باید رشد کند با این حال وی در حال حاضر بسیار قدرتمند است. اگر او گل نزند اینتر پیروز نمی شود این واضح است. اما بازوبند کاپیتانی داستان دیگری دارد، به نظرم این برای او خیلی زیاد است. بازیکنی که کاپیتان است باید احترام حریفان را داشته باشد. او باید کسی باشد که وقتی به او نگاه می کنید یا با وی حرف می زنید به این فکر کنید که لعنتی! البته رقبا هم باید از او بترسند و این چیزی نیست که ایکاردی نشان بدهد.

به نظر می رسید با آمدن اسپالتی ایکاردی تحت فشار قرار گیرد، لوچانو در رم برای نیمکت نشین کردن توتی هیچ ترسی از خود نشان نداده بود اما در اینتر ایکاردی را به یک رهبر تبدیل کرد و بارها به تمجید از وی پرداخت، البته این احساس دو طرفه بود، پس از سال ها بازی زیر دست مربیان ضعیف این بار نراتزوری ها زیر بار یک چکش به زمین می رفتند.

او حس کرد اینتر بالاخره کسی را پیدا کرده که آن ها را به ابهت گذشته بازگرداند. به همین خاطر ایکاردی حاضر بود هر کاری که اسپالتی می گوید را تحت هر شرایطی انجام دهد، حتی اگر لازمه این کار عقب نشینی و حضور در کارهای دفاعی باشد. اسپالتی در این باره گفت:

متوقف کردن ایکاردی در محوطه جریمه غیر ممکن است، او مرگ بار است و من دوست دارم او بیش تر در کارهای تیمی شرکت کند اما این موضوع روی تمام کنندگی او تاثیر ندارد.

 

بدون تردید حالا ایکاردی تاثیر گذارترین بازیکن سری آ است، او با به ثمر رساندن 16 گل  در 15 دیدار 19 امتیاز را برای نراتزوری به تنهایی تضمین کرده است. تا به اینجا در پنج لیگ معتبر اروپایی مهاجمی مرگ بار تر از ایکاردی حضور ندارد. او در این 15 دیدار 75.6 درصد دقت شوت داشته است و 39.02 درصد از شوت های وی به گل تبدیل شده اند که بالاتر از کاوانی (34 درصد)، نیمار (36 درصد) و صلاح و حتی مسی قرار می گیرد.

چیزی که مشخص است ایکاردی در تمامی زمینه ها پیشرفت کرده و اگرچه خیلی کمتر از رقبای خود در اروپا توپ را لمس می کند اما در اکثر گل های اینتر نقش مستقیم دارد. این موضوع توجه سمپائولی را جلب کرد و در نهایت باعث شد ایکاردی بار دیگر به تیم ملی آرژانتین دعوت شود.

پیشرفت ایکاردی چه در زمینه ورزشی و چه در زمینه رفتاری دلیل بازگشت کاپیتان اینتر به تیم ملی بود. اینتر هم با دلیلی مشابه حالا صدر نشین سری آ است و به همین دلیل طرفداران افراطی حالا به او عشق می ورزند و به همین دلیل اسپالتی معتقد است هر تیمی آرزوی داشتن ایکاردی را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • ساسولو - اینتر
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم