Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@08:21:30 GMT

برنامه بازی‌های پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل لیگ

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۸۵۷۹

برنامه بازی‌های پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل لیگ

پرسپولیس که با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، روز دوشنبه بازی عقب افتاده خود از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر را برابر نفت آبادان برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر بازی های عقب افتاده خود در لیگ برتر و جام حذفی را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، روز دوشنبه بازی عقب افتاده خود از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر را برابر نفت آبادان برگزار می‌کند.

این تیم سپس روز جمعه ۲۴ آذر ماه نیز بازی عقب افتاده خود از مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور را برابر تیم بادران برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی، در مرحله بعدی جام حذفی برابر تیم صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که ساعت و مکان انجام آن، پس از قرعه‌کشی معلوم خواهد شد اما این بازی در تاریخ ۲۸ آذر ماه انجام می‌شود. در این صورت پرسپولیس ظرف هشت روز دو بار با صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد.

همچنین با احتساب بازی‌های انجام شده برابر سپیدرود و ذوب آهن در مدت ۱۸ روز پنج مسابقه انجام خواهد داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!