Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل باشگاه استقلال گفت: «شفر» ليست شفاهي به من داده ولي من قبول نکردم و از او خواستم کتبا نفراتي را که نمي‌خواهد معرفي کند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، «سيدرضا افتخاري» بعد از پايان نشست مديران باشگاه‌ها در فدراسيون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرف حساب ما اين است، سال گذشته ما ضرر کرديم که در کشور بي طرف بازي کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران تيم ما دوست دارند بازي‌هاي تيمشان را ببيند. شايد يکي از دلايل ضعيف نتيجه گرفتن ما اين بود. امسال نمي‌خواهيم حق و حقوق ما پايمال شود. ما خواستيم که فدراسيون به AFC بگويد حق و حقوق و قانون را رعايت کند. اگر آنها قانون را رعايت نکنند شايد نتوانند موضوع را جمع کنند. ما با آمريکا مشکل داريم ولي تيم کشتي آنها ديروز به تهران آمدند و فکر مي‌کنم بحث عربستاني‌ها بهانه است. اگر آنها قبول نکنند ما بايد کاري جدي‌تر کنيم.
* مسائل سياسي را نبايد در ورزش دخالت بدهند
وي در پاسخ به اين سوال که آيا قبول داريد لابي عربستاني‌ها از ما قوي‌تر است، گفت: من اين موضوع را قبول ندارم. آنها کار خود را انجم مي‌دهند ما هم کار خودمان را انجام مي‌دهيم، مردم کشورهاي ديگر ما را دوست دارند و اگر غير از اين بود در جلسه هيات رئيسه گذشته نمايندگان کشورهاي ديگر به ما راي نمي‌دادند. مسائل سياسي را نبايد در ورزش دخالت بدهند و بايد مقابل اين موضوع ايستاد.
* وکلاي فدراسيون بايد به دادگاه CAS مراجعه کنند
افتخاري درخصوص اينکه چند درصد به اين موضوع اميدوار هستيد که اين مشکلات حل شود، گفت: اميدواري ما کم نيست ولي بايد اين را هم بگويم که بايد کار کنيم،‌ما در جلسه امروز اين صحبت را مطرح کرديم که وکلاي فدراسيون به دادگاه CAS مراجعه کنند، آنها بايد فشار بياورند و اگر نمايندگان عربستان سال گذشته هزينه تيم‌هاي ما را پرداخت مي‌کردند امسال دوباره چنين درخواستي نمي‌دادند که بازي‌ها در کشور ثالث برگزار شود.
* ليست مازاد شفاهي شفر را قبول نکردم
مديرعامل باشگاه استقلال درخصوص ليست خروج و اينکه گفته مي‌شود بيت سعيد، کريمي و شهباززاده در اين ليست هستند گفت: قرار است شفر امشب ليست مازاد را به من بدهد؛ البته در صحبت‌هاي شفاهي او اسامي مازاد را به من اعلام کرده ولي من قبول نکردم. چون به او گفتم بايد کتبا اسامي را به من بدهي. چون در هر صورت ما بايد با بازيکني که شفر نمي‌خواهد مذاکره کرده و با باشگاه‌هاي خواهان آن‌ها صحبت کنيم.
* مهاجم مدنظر ما جامائيکايي نيست
افتخاري درخصوص اينکه آيا قرار است مهاجم جامايکايي به استقلال اضافه شود، گفت: تمام تلاش ما اين است که بازيکن ايراني بگيريم اما چون قرار است به مسابقات آسيايي برويم نمي‌توانيم با تيمي ضعيف پا به مسابقات بگذاريم ولي مهاجم مدنظر ما جامائيکايي نيست.
* شفر مامور مذاکره با بازيکنان نيست
وي درخصوص اينکه ظاهرا شفر قرار بود با يک بازيکن خارجي مذاکره کند گفت: او مامور مذاکره با بازيکنان نيست و او مي‌تواند فقط بازيکن مدنظرش را به ما معرفي کند. بالاخره ما هم کارمان را بلديم.
* با کادر فني قبلي تسويه کرديم
وي درخصوص مطالبات کادر فني گذشته گفت: هرچه بوده به آنها پرداخت شده البته چون آنها استعفا کردند تا همان روز به آنها پول داده‌ايم ولي ممکن است تعدادي از آنها قراردادشان پايين باشد که در فرصت مناسب ارقامي به آنها پرداخت مي‌شود.
* موضوع شجاعيان اين هفته حل مي‌شود
افتخاري با تاکيد بر اينکه شخصي به نام لطفي به عنوان معاونت حقوقي باشگاه مشغول فعاليت است گفت: با يک اسپانسر توافق کرديم اما هنوز تيمي به ما تزريق نشده و به محض تزريق پول آن را در اختيار بازيکنان قرار مي‌دهيم. موضوع شجاعيان هم تا اين هفته حل مي‌شود.
* به خاطر بازيکنان دانشجو به اردو نرفتيم
وي درخصوص دلايل لغو اردوي استقلال گفت: ما تعدادي بازيکن دانشجو و سرباز داريم ضمن آنکه تعدادي از بازيکنان هم بدهي مالياتي دارند به همين دليل اردويي برگزار نکرديم. ضمن آنکه تعطيلات اجازه نداد براي حل مشکل بازيکنان اقدام کنيم.
* رحمتي از استقلال جدا نمي‌شود
افتخاري درخصوص اينکه آيا قرار است رحمتي به سپاهان برود،‌گفت: اين بازيکن در ليست خروج ما قرار ندارد و همانطور که گفتم اگر بازيکني قرار باشد از جمع ما جدا شود با نظر شفر خواهد بود. البته امشب ليست خروجي را روي سايت باشگاه قرار نمي‌دهيم چون اگر اجازه بدهيد مي‌خوام امشب راحت بخوابم.
* چند روز ديگر تيم در نوبنياد تمرين مي‌کند
وي در پايان درخصوص آخرين وضعيت ورزشگاه نوبنياد گفت: کار توافق ما با آنها تقريبا تمام شده ولي فکر نمي‌کنم طي چند روز آتي بتوانيم به ورشگاه نوبنياد برويم اگر مشکلي وجود نداشته باشد تا 3-2 روز آينده اين مشکل حل مي‌شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • (ویدیو) توضیحات وزیرارشاد درخصوص ایجاد شهر جهانی صنایع خلاق
  • شهرداری تهران: آماری از تعداد دقیق موش‌های شهر تهران وجود ندارد/ می‌توان زاد و ولد آنها را کنترل کرد
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند