Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > مشکلات مردم - شهروندان غرب تهران و ساکنان جوار خط آهن تهران-تبریز از مشکلات حریم این خط، گلایه دارند و شهرداری منطقه هم پاسخ آنها را داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسایل و مشکلات منطقه حریم خط آهن تهران-تبریز که در محدوده شهرداری منطقه 17 تهران قرار دارد، چند بار از سوی سرویس مشکلات مردم پیگیری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخیرا هم شهروندان این منطقه از نامناسب بودن حریم خط آهن مزبور انتقاد کرده اند. از جمله احمدی در این باره نوشته: سلام. من چندبار پیام گذاشتم ولی کسی گوش شنوا نداره. خط راه آهن تهران تبریز درست شدنی نیست. شهرداری اونجا رو مثلا درست کرده ولی وقتی به خیابان آزادی مراجعه کنی با اینکه ساختمون شهرداری منطقه17 هم اونجا هست، ولی خیابون داغونه. زن وبچه مردم از وسط یه عالمه آت و آشغال رد میشن. جای راه رفتن نیست. به شهرداری هم که مراجعه می کنم جواب درستی نمیدن. موش اونجا غل میزنه. موشهایی که هر کدوم اندازه یه گربه هستن. از بس کثیف و بهم ریخته س. هیچ کس نیست که به درد ملت رسیدگی کنه؟

جوابیه شهرداری منطقه 17 تهران
بسمه تعالی
سلام علیکم
ضمن احترام و تقدیر از شهروند محترم منطقه 17، به استحضار می رساند حدود سه کیلومتر از حریم ریلی راه آهن تهران تبریز در منطقه 17 قرار دارد که از بزرگراه آیت الله سعیدی آغاز شده و تا میدان شهدای مدافع حرم (سوزنبان) ادامه دارد. در این محدوده در اردیبهشت ماه سال جاری و به همت مدیریت شهری این منطقه ساماندهی موقت صورت گرفته و در تمامی مسیر - که شامل محدوده مورد نظر شهروند محترم نیز می گردد- به طور یکسان اقداماتی انجام شده که می توان به «تسطیح محیط، پخش شن بادامی،ایجاد فضای سبز و گلکاری حاشیه ای » اشاره کرد. همچنین اقدامات مربوط به تنظیف، جمع آوری پسماند و نگهداشت سطح محدوده به صورت متناوب و مرتب در طول شبانه روز اجرا شده و در تمامی مسیر حریم از تخلیه خاک و نخاله جلوگیری شده و برای ایمن سازی سطح حریم و معابر اطراف کلیه امور مربوط به اصلاح هندسی معبر و ایجاد پیاده راه برای تسهیل عبور و مرور صورت گرفته است. گفتنی ست که برای جلوگیری از رشد و نمو جانوران موذی خصوصا موش، طعمه گذاری و تله گذاری صورت گرفته و از طریق نصب بنر و نشانگر به شهروندان محترم اطلاع رسانی شده است.
علی ایهاالحال محدوده مورد اشاره شهروند گرامی مورد بازرسی مجدد قرار گرفته و هرگونه مشکلی در این زمینه رفع گردیده است.
رییس روابط عمومی شهرداری منطقه 17

46231

 

کلید واژه‌ها : مشکلات خوانندگان - شهرداری تهران - تولید زباله - راه آهن - زباله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: در راستای تداوم اجرای برنامه کاشت ۶۰۰ هکتاری فضای سبز، ۵۰ هکتار از اراضی مجموعه عینالی تحت کاشت انواع گونه‌های گیاهی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سیامک آسیایی صبح امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح‌های توسعه‌ای حوزه فضای سبز تبریز و برنامه‌ریزی برای توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز و نیز هماهنگی با سازمان عون بن علی و پارک طبیعت برای نهال کاری در محدوده ۵۰ هکتاری این مجموعه، اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عون بن علی به تأیید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است، افزود: کاشت درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد در این محدوده انجام شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه شبکه آب خام در این محدوده از عینالی برای تأمین منابع آبی مورد نیاز انجام گرفته است.

کد خبر 749974

دیگر خبرها

  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود