Web Analytics Made Easy - Statcounter

باهدف حمایت مادی و معنوی ازمددجویان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی ، در آمد مدیریت شهری منطقه ۱۸ تهران از جمع آوری پسماند های خشک به حساب این افراد واریز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمد زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: درجریان این طرح فرهنگی و خیرخواهانه که به ابتکار اداره مدیریت پسماند وتفکیک مواد حوزه معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه و با مشارکت مدیریت مجتمع بهزیستی شهید ذوالفقاری تحت عنوان غرفه مهربانی بطور پایلوت در خیابان تختی به اجرا گذاشته می شود، شهروندان نسبت به تحویل پسماندهای خشک خویش در محل مورد نظر اقدام می کنند و درآمد حاصل از جمع آوری و فروش آنها به حساب افراد نیازمند و مددجویان این مجتمع واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارشناسان اداره مدیریت پسماند وتفکیک موادحوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه همه روزه در سالن اجتماعات مجتمع بهزیستی شهید ذوالفقاری و دیگر اماکن عمومی سطح منطقه نسبت به اطلاع رسانی و ترغیب شهروندان به مشارکت در طرح غرفه مهربانی و حمایت از مددجویان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی اقدام می کنند.

این مقام مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش به تجهیز و ایمن سازی ایستگاه ها و پهلوگاه های پرتردد ناوگان حمل و نقل عمومی در این بخش از پایتخت اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از وسائط نقلیه عمومی و رفاه حال شهروندان بویژه معلولین، پهلوگاه های پر تردد ناوگان اتوبوسرانی ایمن سازی شد.

محمد زاده افزود: به همت اکیپ های اجرائی این حوزه معاونت، ایستگاه و پهلوگاه های ناوگان اتوبوسرانی که بر اثر بروز سوانح رانندگی و همچنین تغییرات جوی دچار آسیب دیدگی شده بودند، با تخصیص اعتبارات لازم مجددا" بازسازی و تجهیز شدند.

شهردار منطقه ۱۸ در پایان یاد آور شد: تعداد ۶ایستگاه اتوبوس پرترددمن جمله بلوار معلم (میدان معلم،آفتاب،بافان،بهداشت، چهار راه یافت آبادومدرسه) با صرف هزینه ای بالغ بر۳۶۰میلیون ریال و در راستای ترویج فرهنگ استفاده از وسائط نقلیه عمومی ورفاه حال شهروندان بویژه معلولین مرمت و بهسازی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود

شهردار مشکین‌دشت از اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: سرای بانو مختص بانوان شهر مشکین‌دشت، سال جدید احداث خواهد شد.

علی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها به مردم کمک می‌کنند که از حقوق خود مطلع شوند و در راستای احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با انتقادهای سازنده خود می‌توانند به اُمیدافزایی در جامعه کمک کنند، افزود: شهرداری مشکین‌دشت پذیرای انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران است تا شاهد پویایی زندگی شهری و توسعه پایدار در شهرمان باشیم.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش مشارکت مردمی در جامعه، خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا از طرح‌های شهروندان استقبال می‌کند.

سلگی با اشاره به اینکه شهرداری مشکین‌دشت احداث و توسعه جاده‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: احداث این پروژه حداقل کاری است که می‌توان برای ارتقای سطح سلامت شهروندان انجام داد.

وی با اشاره به احداث پروژه‌های مختلف عمرانی، تصریح کرد: احداث بوستانی در حاشیه ابراهیم‌آباد به مساحت ۵ هکتار در سال جاری کلید می‌خورد و عملیات احداث کتابخانه بعثت نیز با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز می‌شود.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اهداف مدیریت شهری مشکین دشت است، گفت: در این راستا پروژه‌های مختلفی برای تمام سنین در نظر گرفته شده و سرای بانو یکی از این پروژه‌ها است که مختص بانوان خواهد بود.

سلگی با اشاره به بافت فرسوده موجود در شهر مشکین‌دشت، عنوان کرد: ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه ای موضوعی بود که بر افزایش بافت فرسوده تأثیر گذاشت، در این راستا با راه‌اندازی طرح بازآفرینی شهری تلاش کرده‌ایم به املاک قولنامه‌ای نیز خدمات ارائه دهیم.

وی بودجه سال جاری این شهرداری را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش داریم با افزایش درآمدهای پایدار شهری بودجه را نیز افزایش دهیم.

کد خبر 748213

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز