Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@22:12:47 GMT

جواب سربالای عمران پرند به متقاضیان مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۰۶۴۹

جواب سربالای عمران پرند به متقاضیان مسکن مهر

به گزارش جهان نيوز ، در حالی قرار بود تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر کیسیون پرند ۲ سال پیش تحویل شود که شرکت عمران پرند خطاب به متقاضیان اعلام کرد:باید می‌دانستید ساخت خانه چند سال زمان می‌برد و مشخص است واحد مسکن مهر را نمی‌توان ۲ ساله احداث کرد."  
یکی از متقاضیان طرح مسکن مهر که سال ۹۰ در این طرح ثبت‌نام کردم گفت: تا امروز حدود ۲۱ میلیون تومان برای یک واحد ۸۶ متری پروژه کیسیون پرداخت کرده‌ایم و قرار است برای تحویل آن ۳ میلیون تومان دیگر واریزی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با یادآوری این‌که قرار بود واحد مسکن مهرم اواخر سال ۹۴ (دو سال پیش) تحویل شود، افزود: این در حالی است که پیمانکار چند سالی است پروژه را رها کرده و آنرا نیمه تمام گذاشته است.

وی با اشاره به این‌که چند باری برای انصراف شرکت عمران پرند مراجعه کردیم و هر بار گفتند امکان انصراف ندارید و پولتان را هم پس نمی‌دهیم، تصریح کرد: امروز برای پیگیری وضعیت واحدم با شرکت عمران پرند تماس گرفتم که فردی (اپراتور کارگزاری) گفت: ساختمان‌های شما احداث شده، ولی هنوز آماده تحویل نیست.

این متقاضی مسکن مهر ادامه داد: این شخص در پاسخ به اعتراضم نسبت به وضعیت بلاتکلیف واحد‌های مسکن مهر و عدم بازگرداندن واریزی متقاضیان تاکید کرد " زمانیکه ثبت‌نام کردید باید می‌دانستید ساخت خانه چند سال زمان می‌برد و مشخص است واحد مسکن مهر را نمی‌توان ۲ ساله احداث کرد. "

وی با انتقاد از نحوه برخورد برخی کارکنان شرکت عمران پرند با متقاضیان مسکن مهر، گفت: صبر ایوب را ندارم و نمی‌دانم تا چه زمانی باید به وعده‌های سرخرمن مدیران مسکن مهر پرند برای تحویل واحد‌ها دلخوش کنم.


منبع : مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی