Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:14:03 GMT

سفر استاندار گیلان به دیلمان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۰۹۱۱

سفر استاندار گیلان به دیلمان

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار گیلان عصر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر خلاف سفرهای معمول شهرستانی که به مرکز شهرستان انجام می گیرد، به دلایل شرایط خاصی که بخش دیلمان دارد، به این بخش سفر کردیم تا وضعیت را از نزدیک مشاهده و با مردم و مسئولان صحبت کنیم.
وی افزود: یکی از نشست ها ، جلسه رفع موانع تولید است تا علاوه بر بررسی مشکلات، ظرفیت ها و فرصت ها را شناسایی کنیم و با برنامه ریزی، برای بهبود شرایط گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گیلان در بدو ورود به دیلمان شهرستان سیاهکل، با حضور بر مزار شهیدان گمنام آرمیده در این بخش، با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.
بازدید از راه اسطلخ کوه به دیلمان و نیز مسیر کارخانه سیمان دیلمان به لاریخانی، افتتاح مدرسه شش کلاسه‌ 18 شهریور و نیز تشکیل جلسه‌ کارگروه رفع موانع تولید و رونق گردشگری در دیلمان از دیگر برنامه های اولین روز سفر استاندار گیلان به شهرستان سیاهکل است.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در شرق استان گیلان قرار دارد. بخش کوهستانی دیلمان در 45 کیلومتری شهر سیاهکل واقع است و محور سیاهکل به دیلمان، جاده ای سخت گذر است که در فصول سرد سال، رفت و آمد در آن به دلیل یخبندان با سختی انجام می گیرد.
خبرنگار:فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده:کبیری
6029/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان