Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهادکشاورزی فریدونکنار از توزیع بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان این شهرستان خبر داد. به گزارش بلاغ، محمدرضا ضیائی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به تامین سوخت برای کشاورزان اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۸۶ لیتر سوخت بین کشاورزان توزیع شد.
  
وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۵۸۰ لیتر نفت گاز و ۹۲۷ هزار و  ۹۰۶ لیتر نفت سفید بین کشاورزان شهرستان فریدونکنار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیر جهادکشاورزی فریدونکنار افزود: سوخت توزیع شده به میزان یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۹۷۶ لیتر به موتور پمپ‌ها، ۳۲۱ هزار و ۴۱۰ لیتر  به منظور انجام عملیات زراعی کاشت و داشت محصولات زراعی و باغی و ۶۲ هزار لیتر نیز به مرغداری‌ها اختصاص پیدا کرد.

ضیایی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: پروژه مرمت، شن‌ریزی و بهسازی جاده بین مزارع روستاهای جزین و کلاگرسرا با تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی از محل اعتبارات ملی به پایان رسید.
 
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح که از آبان ماه امسال آغاز و به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر انجام شد، تردد و بهره برداری به شکل بهینه در ۷۰ هکتار از اراضی این دو روستا میسر شد.
 
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار یادآور شد: سهولت در حمل ادوات و محصولات کشاورزی به محل نهاده‌های کشاورزی و دسترسی به بازار مصرف از مزایای اجرای این طرح است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین