Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آریایی، مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: اجساد ۷ کوهنورد جان‌باخته مشهدی در اشترانکوه لرستان فردا به مشهد منتقل می‌شود.

وی افزود: با توجه به انجام مراحل قانونی توسط مقام قضایی و صدور دفن گواهی دفن توسط پزشکی قانونی ازنا، فردا صبح عملیات حمل و انتقال اجساد ۷ نفر از جان‌باختگان سقوط بهمن، به مشهد مقدس صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان در ادامه گفت: از صبح فردا تلاش برای یافتن آخرین مفقودی این حادثه دردناک با به‌کارگیری امکانات لازم مجدداً از سر گرفته می‌شود.

تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز 4 روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که تاکنون جسد 8 کوهنورد مفقودی پیداشده و یک کوهنورد دیگر مفقود است.

انتهای پیام/د

فردا انتقال پیکر ۷ کوهنورد جان‌باخته حادثه اشترانکوه به مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در شبانه روز گذشته در کلانشهر مشهد توقیف شد.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

وی اضافه کرد: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آن‌ها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

اسدنژاد ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد