Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - هیاتی از دانشگاه های مالزی به سرپرستی رئیس دانشگاه پوترای کوالالامپور با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از امکانات و تجهیزات مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی استان ایلام بازدید کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در این خصوص گفت: هدف از این بازدید آشنایی با پیشرفت‌ های علمی کشور جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیشرفت و دستاوردهای حوزه درمان به خصوص پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر علی دل پیشه افزود: همچنین در این بازدید هدف های دیگری همچون استفاده از تجارب مشترک برای ارتقا سطح همکاری ها و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.
وی یادآور شد: این هیات مالزیایی از بیمارستان های آیت الله طالقانی، کوثر ایلام و بخش های مختلف پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بازدید کردند و از نزدیک در جریان امکانات، تجهیزات، ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه قرار گرفتند.
رئیس دانشگاه پوترای کوالالامپور مالزی نیز ضمن قدردانی از میزبانی شایسته دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه بهداشت، درمان و آموزش بسیار چشمگیر است و امیدواریم که در زمینه‌های مشترک بهترین ترین همکاری‌ها را با همدیگر داشته باشیم.
پروفسور داتین پادوکا اینی ادریس ادامه داد: شرایطی که برای مادران در بیمارستان آیت الله طالقانی به عنوان بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمان حاکم است، شرایطی مطلوب و ایده‌آل است و شاخص هایی که برای سلامت مادران و کودکان وجود دارد، به خوبی در این بیمارستان محقق شده است.
وی افزود: بیمارستان کوثر ایلام نیز با امکانات و تجهیزات پیشرفته، قابلیت ها و ظرفیت های قابل توجهی برای خدمت دهی به بیماران برخوردار است.
رئیس دانشگاه پوترای کوالالامپور مالزی یادآور شد: بخش های دیگر حوزه آموزش در پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مورد بازدید قرار گرفت و تجهیزات و امکانات در زمینه آموزش بسیار قابل توجه است که نشانگر عزم جدی مسئولان دانشگاه در تحقق اهداف و برنامه های حوزه آموزش است.
گفتنی است هیات دانشگاههای کشور مالزی ضمن بازدید از بیمارستان های آیت الله طالقانی و کوثر، از بخش های صلاحیت بالینی، خوابگاه های سطح شهر ایلام، آزمایشگاه بهداشت حرفه ای، مرکز تحقیقات میکروب شناسی بالینی، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، بخش های مختلف دانشکده پزشکی بازدید و همچنین با اعضای هیات‌ علمی بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، آزمایشگاه ها، گروه تحقیقات میکروب شناسی و تحقیقات دارویی دیدار و گفت و گو کردند.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: نوشین مطلبی خواه
6032/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال