Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اولين عکس از جمشيد هاشم‌پور در فيلم سينمايي دارکوب به کارگرداني بهروز شعيبي منتشر شد.
به گزارش جام نيوز به نقل از روابط عمومي «دارکوب»، فيلمبرداري سومين فيلم سينمايي بهروز شعيبي جمعه شب در تهران به پايان رسيد. جمشيد هاشم پور و شادي کرم‌رودي آخرين بازيگراني بودند که جلوي دوربين رفتند.
«دارکوب» که به تهيه کنندگي سيدمحمود رضوي توليد مي شود، در چند روز آينده وارد مراحل فني مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، فيلمبرداري اين «دارکوب» اواخر بهمن ماه آغاز شده بود و در اين مدت، مهناز افشار، سارا بهرامي، جمشيد هاشم‌پور، هادي حجازي‌فر، طوفان مهرداديان، نگار عابدي، شادي کرم رودي، ثريا حلي، آتيه جاويد، عليرضا کي‌منش و امين حيايي در لوکيشن‌هاي مختلف جلوي دوربين عليرضا برازنده رفتند.
فيلمنامه «دارکوب» توسط حسين تراب‌نژاد و آزيتا ايرايي بر اساس طرحي از بهروز شعيبي به نگارش درآمده است. اين فيلم داستانِ اجتماعيِ روابط انساني افراد جامعه را در رو در رويي با معضلات اجتماعي و اعتياد، با نگاهي متفاوت روايت مي‌کند.
برخي از عوامل توليد فيلم سينمايي «دارکوب» عبارتند از: نويسنده: حسين تراب‌نژاد و آزيتا ايرايي بر اساس طرحي از بهروز شعيبي، کارگردان: بهروز شعيبي، مدير فيلمبرداري: عليرضا برازنده، صدابردار: کامران کيان ارثي، طراح صحنه و لباس: آيدين ظريف، طراح گريم: فاطمه کمالي و زهرا کمالي، بازيگردان: علي صلاحي، دستيار اول کارگردان: صالح غربي جوان، مدير برنامه‌ريزي: امير سليماني، مدير تدارکات: امير اسکندري، جانشين تهيه: فياض هوشيار پارسيان، دستيار تهيه: محسن خواجه افضلي، جلوه‌هاي ويژه ميداني: آرش آقابيک، عکاس: مريم تخت‌کشيان، مشاور رسانه‌اي: سيدمحمدصادق لواساني، مدير توليد: کامران حجازي و تهيه‌کننده: سيدمحمود رضوي.
«دارکوب» محصول موسسه سينمايي سيماي مهر است که «ماجراي نيمروز» را در اکران نوروز به نمايش عمومي گذاشته است.
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در دومین دوئل با پرسپولیسِ اوسمار ویرا بازهم موفق بود. او در اولین دیداری که سرمربی برزیلی به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی نشسته بود، توانست به کمک سوپرگل امیر نوری، اولین و تنها باخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را در نیم‌فصل دوم، در جریان مسابقه را رقم بزند و یکی از دو تیمی باشد که برابر تیم هجومی ویرا کلین‌شیت کند.
حالا نوبت به جام حذفی رسید تا بازهم دستیار سابق یحیی گل‌محمدی، مچ جانشین او را بخواباند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که آلومینیوم ۲بار با ۲ گل فاصله عقب افتاد اما با روحیه‌ای بالا و البته تعویض‌های فوق‌العاده حسینی، به بازی برگشت و نهایتا برنده ضیافت پنالتی‌ها شد. شروین بزرگ (۲بار) و علیرضا نقی‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند و 3 گل از 4 گل تیم اراکی را به‌ثمر رساندند.

تیم‌های مجتبی حسینی سال‌به‌سال در حال پیشرفت هستند و او به خوبی توانایی بازی گرفتن از مهره‌های جوان را دارد. در این فصل هم او هدایت تیمی را به‌عهده گرفت که چند مهره اصلی‌اش را از دست داده بود اما بدون بهانه کارش را استارت زد و در کنار دشت ۲ برد بزرگ مقابل پرسپولیس، موفق به شکست دادن سپاهان در اصفهان شد و در تبریز، تراکتور را متوقف کرد. 
آلومینیوم پس از پیروزی برابر نساجی در آخرین بازی سال ۱۴۰۲، دیگر رنگ پیروزی را ندید و در 4 مسابقه رسمی برگزار کرده در سال جدید ۲ تساوی و ۲ باخت عایدش شده بود که اکنون اولین پیروزی آنها در ۱۴۰۳، اگر چه در پنالتی‌ها به دست آمد اما یک شب شیرین برای حسینی و تیمش بود.

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی