Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار اولین لیست انتخاباتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران حکایت از جمع‌شدن گروهی موسوم به اتحاد ۹۹ دارد که در صورت راه‌یابی به هیات مدیره بزرگترین تشکل صنفی حوزه فناوری اطلاعات ،در پی انتخابات 23 آذرماه، در یک دهه گذشته کم‌نظیر خواهد بود.

در این لیست ترکیب کاملی از سه شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاورین سازمان نظام صنفی رایانه ای به چشم می‌خورد که در آن ترکیب و تنوعو بی‌سابقه‌ای از شرکت‌های نوپای تجارت الکترونیکی و استارت‌آپ‌ها، اپراتورهای موبایل و اینترنتی، شرکت‌های بانکداری الکترونیکی و غول‌های نرم‌افزاری ایران به همراه فروشگاه های مطرح حوزه سخت افزار را می‌توان مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اتحاد 99" با شعار صنف متحد، سازمان مطالبه‌گر، پیش به سوی اقتصاد دیجیتال" اعلام موجودیت کرده است. این گروه انتخاباتی با عضویت 21 کاندیدای انتخابات دوره پنجم سازمان نظام صنفی تهران امکان حضور جدیاعضای هیات مدیره یا مدیران عامل شرکت‌های همچون کافه‌بازار و دیجی‌کالا، همراه اول و آسیاتک، فناپ و توسن، پویا ، برید سامانه نوینرا در این میان فراهم کرده است که فهرست کامل آن روی وبگاه رسمی اتحاد99 به آدرس اینترنتی www.etehade99.com قابل مشاهده است.

محمد باقر اثنی‌عشری ، مدیرعامل موسسه پرسش( پویندگان راز ستاره شمال) ، درباره دلیل انتخاب نام اتحاد ۹۹ گفت: ماموریت هیئت مدیره دور پنجم تا سال 1399 و آستانه ورود به قرن جدید است. این گروه انتخاباتی با ‌نگاه به این فرصت گرانبها، نام اتحاد 99 را برگزیده است تا بازتابی از میراث و ریشه‌هایش در گذشته و نگاهش به آینده باشد.

در وبگاه رسمی اتحاد99علاوه بر فهرست و معرفی نامزدها به صورت ویدیویی و متنی برنامه و ارزش‌های اتحاد99 هم آمده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بازنگری در رویکرد، عملکرد و قوانین این نهاد صنفی و تمرکز بر جذب و حفظ سرمایه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دوازده سال پیش با همراهی انجمن شرکت‌های انفورماتیک تاسیس شده و با داشتن گستره‌ای ملی امسال پنجمین دوره انتخابات صنفی را در تهران برگزار می کند. طبق اعلام رسمی سازمان نظام صنفی رایانه ایی، انتخابات تهران در روز پنجشنبه 23 آذرماه برگزار می شوداین سازمان به پشتوانه قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تاسیس شده و حکم رییس سازمان نظام صنفی کشوربه امضا رییس‌جمهورمی رسد.
 

 

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌) در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمنی و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز با اشاره به اینکه آمادگی شرکت‌های پالایشی گاز در زمستان ضروری است، بیان کرد: امروز تولید و مصرف گاز ما سربه‌سر و برابر است، ازاین‌رو در ماه‌های سرد سال بر لبه باریک حرکت می‌کنیم.

وی افزود: باید در موضوع تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گازی از روش‌های سنتی فاصله گرفت و شیوه‌های نو و روزآمد را جایگزین کرد که البته بخشی از کارهای تسهیل‌کننده این روزآمدسازی را خود ما می‌توانیم انجام دهیم.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت تصریح کرد: در جریان تلاش‌های انجام‌شده از سوی شرکت‌های پالایش گاز هستم و معتقدم این تلاش‌ها نوعی جهاد است و امیدواریم امسال را با کمترین دغدغه یا حادثه در صنعت گاز طی کنیم.

کد خبر 6099686 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز