Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:44:47 GMT

محسن رضایی در برنامه نگاه یک

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۲۹۲۷

محسن رضایی در برنامه نگاه یک به تحلیل ابعاد و اهداف اقدام غیرقانونی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف و شرایط کنونی منطقه در بستر تحولات جهانی می‌پردازد.

به گزارش «تابناک»؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، به تحلیل ابعاد و اهداف اقدام غیرقانونی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف و شرایط کنونی منطقه در بستر تحولات جهانی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه نگاه یک، ساعت 23:07 به صورت زنده پخش خواهد شد.

مهم ترین فرازهای سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این برنامه در تابناک خواهید دید.

-

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده با بیان اینکه یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه‌ها است اظهار کرد: اخذ اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین به صورت جدی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قزوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه‌ای قزوین جهت اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه‌های استان اسناد ۹۷۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه حاجی عرب در محدوده شهرتان بوئین زهرا استان قزوین اخذ شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا است، یادآور شد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخشهای مختلف استان واقع شده‌اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

کد خبر 6094266

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد