Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

« اروین انگاپت» یکی از ستاره‌های والیبال فرانسه از لحاظ فنی است، اما این بازیکن بارها به دلیل مشکلات  مختلف اخلاقی، با چالش‌های جدی مواجه شده است.

این بازیکن فرانسوی که این روزها در تیم مودنا عضویت دارد، از سوی پلیس این شهر با تابلو ایست مواجه شد و بعد از مثبت اعلام شدن تست الکلش و بالا بودن میزان قانونی، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه مودنا هنوز اظهار نظری درباره دستگیری بازیکنش انجام نداده اما به نظر می‌رسد در تلاش هستند که مشکل این بازیکن را حل کنند.

انگاپت پیش از این نیز چندین بار با مشکلات قانونی مواجه شده بود. سه سال پیش او در یک دعوا در  فرانسه دستگیر شد و از سوی دادگاه شهر مون پلیه به سه ماه مجازات محکوم شد. در ماه جولای سال ۲۰۱۵ انگاپت به دلیل حمله به کنترل کننده قطار ایستگاه پاریس – مونتپارناس دستگیر و به دادگاه تحویل داده شد.

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد