Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس سازمان بسيج علمي پژوهشي و فناوري سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي با تاکيد بر ضرورت ايجاد قرارگاه جهاد علمي در خراسان جنوبي گفت: بايد بانک نيازمندي‌هاي خراسان جنوبي براي مخترعان راه‌اندازي شود. جواد عقيلي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در بيرجند، با اشاره به اينکه در حال حاضر در سطح استان دو مشکل وجود دارد اظهار داشت: نبود قرارگاه جهاد علمي يا مردمي يکي از اين مشکلات است که در اين راستا بايد همه دانشگاه‌ها با پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هايي که دارند دور هم جمع شوند و يک دانشگاه يا مرکز رهبري جمع را برعهده گيرد و مشکلات استان را بررسي و برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه يکي ديگر از مشکلات استان اين است که در استان مشخص نيست پيگيري مشکلات فن‌آوري اطلاعات بر عهده چه کسي است افزود: همچنين از بزرگترين مشکلات اين است که هيچگونه ارتباطي بين نخبگان با مشکلات استان وجود ندارد.
رئيس سازمان بسيج علمي پژوهشي و فناوري سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي با اشاره به اينکه در خراسان جنوبي بانکي بين نياز استان با مخترعان وجود ندارد بيان کرد: در اين راستا بايد مرجعي براي انجام اين امر ورود پيدا کند.
عقيلي با بيان اينکه بيشترين کاري که در استان انجام مي‌شود در حوزه پژوهش است تصريح کرد: يکي از مهمترين مشکلاتي که در بحث مخترعين وجود دارد بحث حمايت از محصولات آنان است که در بحث خريد مشکل دارد و در اين راستا بايد استانداري پاي کار بيايد و سرمايه‌گذار ورود کند چراکه نمايشگاه‌ها بيشتر حالت ظاهري داشته و محصول حمايت نمي‌شود.
وي با بيان اينکه بايد پتانسيل‌هاي بين مراکز علمي دانشگاه با يکديگر لينک شوند، خاطرنشان کرد: بايد سعه صدر داشته باشيم و براي حل مشکلات استان با کمک يکديگر تلاش کنيم.
رئيس سازمان بسيج علمي پژوهشي و فناوري سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبي با اشاره به مهم‌ترين حمايت‌هاي انجام شده از ابتداي سال تاکنون يادآور شد: در اين مدت به 24 طرح تسهيلات 5 ميليون توماني و به 2 طرح نيز تسهيلات 20 ميليون توماني ارائه شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی

بارندگی‌های اخیر طغیان رودخانه فصلی چاهک موسویه در قائنات خراسان جنوبی را به دنبال داشته است.

کد خبر 750406

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است