Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد سرحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش 23 هکتار اراضی رفع تصرف شده را 100 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: نهادهای قضایی در سال جاری طی 93 فقره پرونده، آرای خود را به نفع دولت صادر کردند که بیشتر رفع تصرف اراضی در محدوده شهر سنندج بوده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون به کمک مراجع قضایی اراضی رفع تصرف و به اموال دولت بازگشته و برای آنان اسناد مالکیت نیز صادر شده است، افزود: با پیگیری های انجام یافته برای 810 هکتار از اراضی دولت در محدوده شهرهای استان نیز سند مالکیت بنام دولت اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با اسناد اخذ شده قبلی، میزان سند مالکیت اراضی دولتی در استان کردستان به حدود 11 هزار هکتار رسیده است.
سرحدی تاکید کرد: پیگیری تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی دارای مشخصات جی پی اس و کاداستری از دیگر برنامه های این اداره کل است که تاکنون 650 فقره از یک هزار و 500 فقره سهمیه ابلاغی انجام شده و بقیه نیز در حال پیگیری است که انتظار می رود تا پایان سال به اتمام برسد.
وی مساحت زمین های ملی محدوده و حریم شهرهای کردستان که توسط راه و شهرسازی حفاظت می شود را 40 هزار هکتار با ارزش تقریبی 100 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: روند اخذ اسناد مالکیت اراضی بنام دولت همچنان از سوی این اداره دنبال می شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون ٢٥ کارشناس حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، مسئول پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری مطرح در دادگاه ها هستند.
مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را با تماس با شماره تلفن 33158794 به اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان و یا شهرستان ها اطلاع دهند.
استان کردستان با وسعتی معادل 28 هزار و 817 کیلومتر مربع در غرب ایران و 227 کیلومتر با کشور عراق مرز دارد؛ این استان در مجموع یک میلیون و 493 هزار و 645 نفر جمعیت دارد که در 29 شهر و هزار و 703 روستا ساکن هستند.
خبرنگار: حسن حسین زاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3034 /9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال سه فقره از اسناد تک برگ اراضی کشاورزی با حضور «رضا افلاطونی»، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور و هیأت همراه تحویل کشاورزان استان شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ظهر شنبه در این مراسم گفت: یکی از اولویت‌های مهم اداره ثبت اسناد و املاک صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی است که تاکنون برای ۱۱ هزار و ۴۷۴ قطعه به مساحت ۱۳۰ هزار و ۵۴ هکتار سند تک برگ صادر شده است.

محمدرضا بزرگمهر افزود: ۳۱ فقره سند تک برگ اراضی کشاورزی به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ هکتار نیز در طی ۲ روز گذشته صادر شده است که به صورت نمادین سه فقره سند تک برگ توسط رئیس سازمان امور اراضی کشور به کشاورزان تحویل داده شد.

کد خبر 6089879

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت