Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:30:45 GMT

پليس کانادا: محمود خاوري به قتل نرسيده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۵۰۴۶

پليس کانادا: محمود خاوري به قتل نرسيده است

خبرگزاري آريا - شعبه 26 دادگاه انقلاب خاوري را در خصوص اتهامات مطرح شده در کيفرخواست به حبس طويل المدت، جزاي نقدي و رد مال محکوم کرده است ...
به گزارش جام نيوز، ساعاتي قبل پليس کانادا درباره قتل محمودرضا خاوري اعلام کرد که «در هفته گذشته، پليس چنين نامي را در درگيريهاي مسلحانه و غيرمسلحانه به عنوان مقتول ثبت نکرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين حال، مصطفي ترک همداني وکيل پايه يک دادگستري مي گويد: خاوري، خود شايع کرده که در کانادا کشته شده!او مي گويد: اين شگرد بدهکاران و کلاهبرداران براي قرار موقوفي تعقيبشان نخ نما شده است.قابل ذکر است، در حالي اين خبر در فضاي مجازي منتشر شده که 30 آبان ماه دادگاهي براي رسيدگي به پرونده خاوري - مديرعامل وقت بانک ملي - و از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکي يا پرونده موسوم به سه هزار ميلياردي، به طور غيابي در شعبه 26 دادگاه انقلاب به رياست قاضي احمدزاده برگزار شد.
شعبه 26 دادگاه انقلاب خاوري را در خصوص اتهامات مطرح شده در کيفرخواست به حبس طويل المدت، جزاي نقدي و رد مال محکوم کرده است. همچنين مقرر شده دادسرا اموال بدست آمده از وي را به فروش برساند تا بخشي از محکوميت وي اجرا شود. حکم صادره قابل واخواهي است.
انتخاب
111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت