Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@11:40:05 GMT

راهی برای پیدا کردن ارزان ترین تاکسی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۶۴۶۱

راهی برای پیدا کردن ارزان ترین تاکسی

این روزها گزینه‌های مختلفی برای رفت‌و‌آمد در سطح شهر وجود دارد. اگر از تاکسی‌های سطح شهر و اتوبوس‌های نه چندان مناسب فاکتور بگیرید حالا به کمک تاکسی یاب‌های آنلاین به‌راحتی و البته با قیمتی پایین‌تر می‌توانید به مقصد مورد نظر بروید. ماهرخ چنگیز خبرنگار

ایران آنلاین /خوشبختانه دست شما برای انتخاب تاکسی‌های آنلاین نیز باز است و می‌توانید از بین چندین تاکسی‌یاب آنلاین، هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری از کاربران به سمت استفاده از تاکسی یاب‌های آنلاین رفته‌اند قیمت پایین آنها در مقایسه با آژانس‌های سنتی است. حالا هر کدام از این تاکسی یاب‌های آنلاین برای گرفتن گوی رقابت از یکدیگر تعرفه‌های متفاوتی را برای رسیدن کاربران به مقصد پیشنهاد می‌دهند. حتماً شما هم به‌عنوان کاربران این سرویس‌ها بارها شده که یک مسیر را در دو یا سه تاکسی یاب آنلاین جست‌وجو و بعد هم دکمه «تأکید» را انتخاب کرده اید تا ببینید کدام تاکسی یاب قیمت بهتری به شما پیشنهاد می‌دهد. درواقع بسیاری از کاربران بعد از انجام این عملیات مقایسه‌ای، درخواست خود را برای گرفتن ماشین ثبت می‌کنند. حالا این شیوه مقایسه‌ای قیمت در بین تاکسی‌یاب‌های آنلاین آنقدر در بین کاربران رشد داشته که یک کسب و کار جدید هم در این زمینه شکل گرفته است. «کرایه چی» نام سرویسی جدید است که به کاربران کمک می‌کند بدون باز کردن برنامه هر تاکسی یاب و دادن مسیر برای گرفتن قیمت، تنها از طریق یک برنامه، قیمت مسیر خود را از تاکسی یاب‌های آنلاین فعال دریافت کنند. در واقع هر کدام از تاکسی یاب‌های آنلاین در ساعات مختلف روز قیمت‌گذاری متفاوتی دارند. اپلیکیشن «کرایه چی» کمک می‌کند که ارزان‌ترین سرویس را برای جابه‌جایی پیدا کنید. نحوه کار با این برنامه هم بسیار ساده است. کافی است مبدأ و مقصد خود را وارد تا فهرست قیمت سرویس‌های مختلف را مشاهده کنید. پس ازاین کار با لمس هر کدام از آیکون‌های برنامه مورد نظر به اپ آنها روی گوشی خود هدایت می شوید. متأسفانه این برنامه فعلاً فقط در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. همچنین آن‌طور که توسعه دهندگان این برنامه می گویند بزودی فهرست تاکسی یاب‌های آنلاین دیگر، فعال در این حوزه نیز به آن اضافه خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟