Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکایوز، بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید قصد دارد در زمستان امسال برای خرید یک مهاجم گلزن اقدام کند و ممکن است گزینه شوکه کننده آنها، رابرت لواندوفسکی گلزن لهستانی بایرن باشد.

طبق ادعای مارکا، تا به حال اخبار زیادی در مورد علاقه لواندوفسکی به پوشیدن لباس رئال مادرید شنیده شده و حتی مدتی قبل رومینیگه رئیس باشگاه بایرن فاش کرد که مادرید شهر رویاهای لواندوفسکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از انتقال لواندوفسکی به بایرن، امکان پیوستن او از دورتموند به رئال وجود داشت اما علیرغم خواسته مهاجم 29 ساله به رخ دادن این اتفاق، توافقات با بایرن مانع این اتفاق شد.

به هر حال لواندوفسکی طی یک سال اخیر بارها و به عناوین مختلف از حضور خود در بایرن و شرایط باشگاه ابراز نارضایتی کرده و به همین دلیل ممکن است داستان او و رئال مادرید این کریسمس بالاخره به سرانجام برسد.

606

لواندوفسکی رئال مادرید بارن مونیخ رومینیگه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید