Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:40:07 GMT

هروئین گِلی به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۸۰۳۴

هروئین گِلی به مقصد نرسید

همدان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در یک عملیات، موفق به انهدام باند تهیه و توزیع هروئین گِلی (خیس) در ملایر شدند.

سرهنگ هادی قزوینه ای روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، مشخص شد یک محموله هروئین توسط اعضای یک باند به مقصد ملایر بارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این محموله هنگام ورود به شهر ملایر شناسایی و در یک عملیات ضربتی قاچاقچیان توسط پلیس دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات پلیسی یک ونیم کیلوگرم هروئین ِگلی (خیس)کشف و ضبط شد وسه قاچاقچی دستگیر شدند همچنین یک دستگاه خودرو توقیف شد.
به گزارش ایرنا عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در یازدهم آذر ماه موفق به کشف یک محموله 2 کیلوگرمی هروئین شدند که در این عملیات یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و پنج قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
همچنین سوم آذر امسال عوامل این نیرو در یک عملیات غافلگیرانه موفق به کشف 4.5 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و روانگردان در همدان شدند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد