Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوند گفت:ماموران انتظامی شهرستان پل‌دختر در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه نا امن کنندگان اقتصاد کشور و در یک اقدام منسجم این مقدار کالای قاچاق را از پنج دستگاه خودرو کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پنج دستگاه خودرو دارای محموله قاچاق کالا شامل سه دستگاه کامیونت، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت پیکان بودند.

فرمانده نیروی انتظامی پل‌دختر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان از این خودرو‌ها تعداد ۶ دستگاه یخچال فریزر خارجی، ۵۱ هزار و ۴۸۰ قوطی انواع چسب آکواریوم، ۵۷۲ دستگاه باطری خودرو خارجی تعداد یک‌هزار و ۸۲۵ جفت کفش و انواع البسه خارجی و همچنین ۶ هزار و ۴۲۰ لامپ خارجی غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

وی با بیان این که در این رابطه پنج نفر قاچاقچی کالا در این شهرستان دستگیر شده است، افزود: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

عبدالوند ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بنا به برآورد اولیه کارشناسان چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی پل‌دختر مبارزه با کالای قاچاق را برجسته‌ترین ماموریت پلیس دانست و گفت:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید فرمانده انتظامی استان لرستان در خصوص توجه بیشتر به مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس در این شهرستان مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/د

توقیف ۵ خودرو حامل محموله قاچاق

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان