Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین تأکید کرد هیأت بحرینی که به سرزمین اشغالی سفر کرده است، نماینده ملت بحرین نیست. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، از روز گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر علنی یک هیأت بحرینی به فلسطین اشغالی خبر دادند و از این اقدام تمجید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در واکنش به این موضوع، شیخ «حسین الدیهی» در صفحه توییتر خود نوشت «هیأت بحرینی که از سرزمین اشغالی و رژیم صهیونیستی بازدید کرد نماینده ملت بحرین نیست، بلکه نمایند رژیمی است که او را فرستاده است».

الدیهی افزود: «شیعه وسنی بحرین از این هیأت و هرگونه ارتباط با رژیم غاصب قدس به دور هستند».

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهونیستی در بحبوحه تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و شهر قدس، از سیاست بحرین در قبال این رژیم تمجید کردند.

شبکه المیادین به نقل از این رسانه‌ها نوشت که به رغم اینکه «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین به اقدام رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس واکنش نشان داد و حتی آن را محکوم کرد، اما این امر موجب نشد که او از سفر هیأت بحرینی به فلسطین اشغالی جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می‌شود.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند