Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک باید نگاه ویژه‌ای به مردم پیرامون اجرای این طرح و نیازمندی‌های ایشان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک با اشاره به اهمیت توجه به جامعه پیرامونی در اجرای طرح‌های وزارت نفت اظهار داشت:  در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک که بخش اعظمی از این پروژه در استان بوشهر انجام می‌شود، توجه به محیط پیرامونی باید مد نظر مجریان طرح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک باید نگاه ویژه‌ای به مردم پیرامون اجرای این طرح و نیازمندی‌های ایشان داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر همواره میزبانان خوبی برای وزارت نفت بوده‌اند اضافه کرد: بی شک مردم استان در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک هم همکاری لازم را با وزارت نفت خواهند داشت اما وزارت نفت هم باید مسئولیت اجتماعی خویش در اجرای این طرح را عملیاتی کند.

گراوند با تاکید بر تعیین تکلیف حریم طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر اضافه کرد: ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی با هماهنگی معاونت عمرانی موضوع حریم طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک نگاه ویژه‌تری به استان بوشهر داشته باشد خاطرنشان کرد: وزارت نفت سهم ۳ درصد مسئولیت اجتماعی استان بوشهر در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک را مد نظر داشته باشد.

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر آماده همکاری با وزارت نفت در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک است و دستگاه های اداری مرتبط هم در این زمینه آماده همکاری خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوجوانان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با شرکت در ویژه برنامه «از آبی ها فراتر» ضمن پاکسازی ساحل، حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرافزود: از جمله قسمت های این برنامه می توان به آشنایی نوجوانان با دلیل نامگذاری و اهمیت روز ملی خلیج فارس، تشکیل زنجیره انسانی، پاکسازی ساحل خلیج فارس، بازی و سرگرمی، اجرای موسیقی زنده محلی توسط نوجوانان، مسابقه و… اشاره کرد

وی گفت: خلیج فارس به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران دارای ارزش سیاسی و فرهنگی بسیاری است.

وی ادامه داد: ما خلیج فارس را بخشی از هویت ایرانی خویش میدانیم و بخاطر همین بر آنیم تا این برگ زرین هویتی را به نسل جدید معرفی کنیم، برنامه امروز هم در همین راستا بود که سعی شد ضمن شادابی در طراحی برنامه محتوا نیز به خوبی رعایت شود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برنامه های متنوعی را به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس ترتیب داده است که در مراکز مختلف کانون در سراسر استان پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآور شد: برنامه «از آبی ها فراتر» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور نوجوانان بوشهری برگزار شد.

کد خبر 6092609

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود