Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@07:30:26 GMT

تراکتور می‌ترسد مثل پرسپولیس محروم شود!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۸۷۹۷

تراکتور می‌ترسد مثل پرسپولیس محروم شود!

مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای جذب محمد طیبی شرط گذاشته اند.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد طیبی کاپیتان سابق تیم استقلال خوزستان قبل از شروع لیگ هفدهم با پارس جنوبی جم قرارداد امضا کرد و در تمرینات این تیم نیز حضور یافت اما ناگهان با دریافت پیشنهادی از تیم القطر مواجه شد و راه دوحه را در پیش گرفت. طیبی در حالی با القطر قرارداد امضا کرد که قراردادش با پارس جنوبی را فسخ نکرد و همین امر موجب شکایت نماینده جم به فیفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان پارس جنوبی از طیبی به فیفا شکایت کردند و مستندات خود را در این خصوص ارائه کردند و حالا منتظر حکم فدراسیون جهانی هستند. شباهت زیاد پرونده طیبی با موضوع طارمی و باشگاه ریزه اسپور ترکیه باعث شده تا خیلی ها بر این تصور باشند که طیبی و القطر با محرومیت سنگینی از سوی فیفا مواجه می شوند.


از این رو به نظر می رسد القطر و طیبی به آخر خط رسیده اند و حالا که نیم فصل رقابت های لیگ ستارگان رسیده این بازیکن ایرانی احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. در این شرایط تراکتورسازی مشتری پر و پا قرص طیبی است و طی صحبت هایی که با این بازیکن صورت گرفته در صورت انجام توافق کامل او نیم فصل دوم را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی سپری خواهد کرد.


البته مسئولان تراکتورسازی در عقد قرارداد با طیبی کمی محتاطانه عمل خواهند کرد و دلیل این مساله هم پرونده این مدافع باتجربه در فیفا است. در صورتی که فیفا قصد محروم کردن طیبی و باشگاه هایی که بعد از پارس جنوبی با آنها قرارداد بسته را داشته باشد، این مساله ممکن است پای تراکتورسازی را نیز را وسط بیاورد و محرومیت هایی برای این باشگاه هم اعمال شود.


از آنجایی که تراکتورسازی به تازگی از محرومیت از نقل و انتقالات رهایی پیدا کرده و به هیچ عنوان دوست ندارد به خاطر جذب طیبی محرومیتی مشابه پرسپولیس را بار دیگر تجربه کند،به طیبی اعلام کرده همه مسئولیت ها درباره عقد قراردادش به عهده خود او است و این بازیکن در صورتی که مشکلات را حل کند با تراکتور قرارداد می بندد.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون محمد طیبی و تراکتورسازی رخ خواهد داد و میان این دو طرف قراردادی امضا می شود یا خیر.

تراکتورسازی تبریز پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نکونام در خط حمله بازتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از غایبان استقلال برای دیدار برابر تراکتور، آرمان رمضانی بود که به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست داد. مهاجم بلند قامت آبی‌ها که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود با وجود همراهی تیم در تبریز، اما فرصت حضور در زمین مسابقه را به دست نیاورد.

رمضانی که با وجود آسیب دیدگی با کاروان تیم راهی تبدیل شده بود، تمام ۹۰ دقیقه را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد و در شرایطی که استقلال نیازمند تقویت در بخش هجومی بود، اما عملاً دست نکونام جهت انجام تغییرات بسته بود.

حالا و با گذشت دو روز از دیدار با تراکتور، آسیب دیدگی رمضانی نیز رو به بهبود است و این بازیکن در تمرینات گروهی امروز نیز شرکت کرد تا نشان دهد مشکلی برای دیدار حساس روز دوشنبه برابر ذوب آهن ندارد.

استقلال که با وجود توقف برابر تراکتور به لطف تساوی پرسپولیس و سپاهان توانست همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند، در دیدار بعدی برابر شاگردان محمد ربیعی چاره‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارد تا به صدر نشینی خود و حفظ فاصله‌اش با پرسپولیس ادامه دهد.

آبی‌ها برای پیروزی در این مسابقه نیازمند استفاده از تمامی نفرات هستند که با بازگشت رمضانی حالا می‌توان گفت که دست نکونام در بخش هجومی کمی بازتر از قبل خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار