Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مجری طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک از احداث ۳ ایستگاه اصلی انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سقایی صبح یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک اظهار داشت: این طرح هزار و ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال دارد و ۳ استان بوشهر، هرمزگان و فارس را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنده مناقصه لوله‌های این پروژه مشخص شده است، ادامه داد: کل اعتبار این پروژه ۲ میلیارد دلار خواهد بود این مبلغ بدون محاسبه مخازن تعیین شده است.

مجری طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک تصریح کرد: سه ایستگاه اصلی از پنج ایستگاه انتخال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر قرار می گیرد و از این رو استان بوشهر نقش مهمی در اجرای این طرح خواهد داشت.

سقایی با بیان اینکه اجرای این پروژه ۳۶ تا ۵۴ ماه طول می‌کشد، اضافه کرد: با توجه به تاکیدات استاندار بوشهر، در اجرای این طرح تاکید مجموعه وزارت نفت هم بر استفاده از نیروهای انسانی بومی در مشاغل مورد نیاز این پروژه خواهد بود.

گذر خط لوله از ۶ شهرستان استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر هم گفت: طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر از شهرستان دیلم آغاز می‌شود و با گذر از شش شهرستان استان در شهرستان دشتی از حوزه استان بوشهر خارج می شود.

سهیل مهاجری یادآور شد: این طرح در شهرستان دیلم از ۱۹۰ کیلومتر اراضی ملی عبور می کند ضمن اینکه ۷۶ کیلومتر از این اراضی هم مستثنیات است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • تغییر رنگ و بوی آب پکیج
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود