Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@14:06:56 GMT

وزارت راه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۹۵۴

وزارت راه

نام شخص حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی  

کد فراخوان ۱,۵۰۸,۵۱۸ - يک ميليون و پانصد و هشت هزار و پانصد و هجده   تاریخ آخرین به روز رسانی ۱۶ / ۹ / ۱۳۹۶ - شانزدهم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   تعداد دفعات بازدید ۳۰ - سی   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 4423194413   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ اتفاقيه   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۱۴ / ۹ / ۱۳۹۶ - چهاردهم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۵ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - پنجم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   مهلت ارسال پيشنهاد ۴ / ۱۰ / ۱۳۹۶ - چهارم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   مهلت دریافت اسناد ۲۳ / ۹ / ۱۳۹۶ - بيست و سوم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۴ / ۱ / ۱۳۹۷ - چهارم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - خراسان شمالی - مانه و سملقان   موضوع تكميل روسازی محور قلندر تپه   دستگاه مناقصه گزار اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی   محل دریافت اسناد درگاه سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

setadiran.ir   طبقه بندی موضوعی
  پيمانکاری راه-ابنيه-تاسيسات

  توضيحات آدرس سايت اخذ و تكميل و ارسال اسناد: درگاه سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir
كليه اسناد بطور كامل در سامانه ستاد بارگذاری شده است و فقط از طريق سامانه ستاد امكان شركت در مناقصه وجود دارد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»

وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»

۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشور‌ها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استاندارد‌های دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان