Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لایحه بودجه سال ۹۷ مطالبات قبل از سال ۹۷ ایدرو و ایمیدرو تا سقف چهار هزار میلیارد ریال از طریق گردش خزانه تهاتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در تبصره 6 ماده واحده لایحه بودجه 97 کل کشور  آمده است:

به دولت  اجازه داده می شود مطالبات قبل از سال 97 سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) بابت مشارکت در تأمین سرمایه بانک تخصصی صنعت و معدن و همچنین مطالبات سازمان های مذکور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی بابت سهم آنها از واگذاری سهام مطابق قوانین مربوط را به بدهی آنها به دولت بابت مالیات، سود سهام تا سقف چهار هزار میلیارد ریال به صورت جمعی –خرجی از طریق گردش خزانه تهاتر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتهای پیام/

R1012125/P1012122/S7,78/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۱ با عنوان «بودجه مصوب شرکت‌های دولتی» و پیوست سه با عنوان «شرکت‌های دولتی» را به تصویب رساندند.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در این زمینه‌، توضیح داد: ۶۵ درصد بودجه شرکت‌های دولتی از محل نفت است و ما در این جدول بودجه شرکت‌های دولتی را شفاف کرده‌ایم که خارج از آن نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

کد خبر 6092906 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی