Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر بسکتبال در حالی فردا با برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم پیگیری می‌شود که دو تیم مدعی نفت آبادان و شهرداری تبریز تعیین کننده‌ترین دیدار این هفته را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال نفت آبادان فردا در دیدار خانگی به مصاف شهرداری تبریز می رود به این امید که بتواند شکست مرحله رفت برابر این تیم را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم نفت و شهرداری تبریز از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در حالی فردا برگزار می شود که هر دو تیم جزو مدعیان این فصل مسابقات به حساب می آیند. شهرداری تبریز و نفت با امتیاز مشابه ۱۷ به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. 

تبریزی ها اگرچه با برد در دیدار فردا هم به صدر جدول صعود نمی کنند اما حداقل با کسب امتیاز کامل این بازی می توانند جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کنند. همین مسئله آنها را مصمم به تکرار برد برابر نفت کرده است، تیمی که می داند با برد می تواند از جایگاه سومی یک رده صعود کند و همین موضوع در کنار جبران شکست مرحله رفت، انگیزه بازیکنان این تیم را برای نتیجه گیری از دیدار خانگی فردا مصمم تر کرده است. 

همزمان با این بازی، دو تیم دیگر جنوبی لیگ بسکتبال یعنی رعد پدافند خوزستان و پتروشیمی بندرامام هم فردا رو در روی هم قرار می گیرند. خوزستانی ها در حالی میزبان این بازی هستند که تنها یک برد در کارنامه دارند و در آخرین رده جدول هم به سر می برند در حالیکه حریفشان صدرنشین مطلق جدول از هفته اول تا به امروز بوده اند چون هیچ باختی را تجربه نکرده اند. 

در این هفته از رقابت ها، شهرداری گرگان که هفته گذشته اولین برد این فصل خود را برابر رعد پدافند به دست آورد در تهران به مصاف دانشگاه آزاد می رود. دیگر نماینده گرگان هم میزبان نیروی زمینی است. 

برنامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۰ آذرماه
* یس آل گرگان - نیروی زمینی تهران (نیرو برد)
* نفت آبادان - شهرداری تبریز (تبریز برد)
* رعد پدافند هوایی خوزستان - پتروشیمی بندرامام (پترو برد)
* دانشگاه آزاد - شهرداری گرگان (دانشگاه برد)

جدول رده بندی
​۱- پتروشیمی بندرامام (۱۰ بازی، ۱۰ برد، بدون باخت، ۲۰ امتیاز)
۲- شهرداری تبریز (۱۰ بازی، ۷ برد، ۳ باخت، ۱۷ امتیاز)
۳- نفت آبادان (۱۰ بازی، ۷ برد، ۳ باخت، ۱۷ امتیاز)
۴- مهرام تهران (۱۰ بازی، ۷ برد، ۳ باخت، ۱۷ امتیاز)
۵- نیروی زمینی (۹ بازی، ۵ برد، ۴ باخت، ۱۴ امتیاز)
۶- دانشگاه آزاد (۹ بازی، ۴ برد، ۵ باخت، ۱۳ امتیاز)
۷- یس آل گرگان (۱۰ بازی، ۲ برد، ۸ باخت، ۱۲ امتیاز)
۸- شهرداری گرگان (۱۰ بازی، یک برد، ۷ باخت، ۱۱ امتیاز)
۹- رعد پدافند خوزستان (۱۰ بازی، یک برد، ۷ باخت، ۱۱ امتیاز)

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا