Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون کاراته؛ هفته سوم سوپرلیگ کاراته امروز در سالن مجموعه ورزشی غدیر تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب سه پیروزی در این هفته با ۲۱ امتیاز صدرنشین باقی ماند.
مناطق نفت خیز جنوب با ۱۸ امتیاز به رده دوم صعود کرد و تیم پاس قوامین با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۳۲ امتیاز انفرادی در مکان سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بیمه تعاون هم با یک بازی کمتر با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۲۲ امتیاز انفرادی در رده چهارم ایستاد.
تیم‌های رعد پدافند خاتم الانبیا (ص)، گوجوریو سی واکای تهران، نارین صنعت آریا، آوای رزم، داتیس رشت و گوجوریو سی واکای سنندج به ترتیب در رده‌های پنجم تا دهم جدول رده بندی قرار گرفتند.
در مسابقات این هفته، دانشگاه آزاد در نخستین دیدار تیم پاس قوامین را ۲۶ بر سه مغلوب کرد و در مهمترین و حساس‌ترین دیدار هفته، مقابل تیم بیمه تعاون با نتیجه ۱۹ بر ۱۰ به برتری رسید. دانشگاه آزاد در سومین دیدار هم با نتیجه ۲۶ بر سه تیم رعد پدافند خاتم الانبیا (ص) را شکست داد.
همچنین مناطق نفت خیز جنوب ۲۶ بر سه نارین صنعت آریا را مغلوب کرد، سپس با نتیجه ۲۰ بر ۹ رعد پدافند خاتم الانبیا (ص) را برد و در ادامه موفق شد ۱۷ بر ۹ پاس قوامین را شکست دهد.
در سایر مسابقات، رعد پدافند خاتم الانبیا (ص) ۱۷ بر ۱۲ مقابل آوای رزم به برتری رسید، گوجوریو سی واکای تهران ۲۹ بر صفر مقابل گوجوریو سی واکای سنندج پیروز شد و در ادامه ۲۳ بر ۶ نارین صنعت آریا را مغلوب کرد.
اما پاس قوامین ۲۹ بر صفر گوجوریو سی واکای سنندج را شکست داد، آوای رزم مقابل بیمه تعاون ۲۷ بر ۲ شکست خورد و گوجوریو سی واکای سنندج مقابل تیم نارین صنعت آریا با نتیجه ۲۶ بر ۳ شکست خورد.
تیم داتیس کاراته رشت این هفته استراحت داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

کد خبر 6095308

دیگر خبرها

  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان