Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:44:16 GMT

ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی «کلین» + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۰۱۳۶

ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی «کلین» + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از تصرف و ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی روستای کلین شهرستان پاکدشت را ارسال کرده است که مشاهده می‌‌نمایید.

 

منبع: احمدی- تهران (پاکدشت)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ فیلمی از ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی روستای کلین + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به یک پیروزی بحث‌برانگیز دست یافت. شاگردان شمسایی در شرایطی با این برتری به صدر جدول دوخته شدند که نیمه نخست مسابقه را با نتیجه دو بر یک به حریف سطح سومی بحرین واگذار کردند و این شکست می‌توانست عمیق‌تر هم شود. در حالی که بازی بدون گل در جریان بود و ملی‌پوشان فوتسال ایران بر روی دروازه بحرینی‌ها فشار می‌آوردند و آن‌ها را در لاک دفاعی فرو برده بودند، در لحظه‌ای توپ را از دست دادند و عمارحسن علی بازیکن بحرین به شکل برق‌آسایی به سوی دروازه تیم ملی هجوم آورد که در مصاف تک‌به‌تک با باقر محمدی ناکام ماند و سنگربان تیم ملی واکنش خیره‌کننده‌ای را به تصویر کشید.

در این صحنه، که اولین تهدید جدی بحرینی‌ها بود، ضربه نواخته شده عمارحسن را باقرمحمدی با دست راست خود مهار کرد و تشویق تماشاگران را برانگیخت، تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

به رغم دریافت دو گل در نیمه اول، سنگربان تیم ملی در ثانیه‌های پایانی، موفق شد ضربه پنالتی نقطه دوم بحرینی‌ها را با واکنش خوب خود مهار کند و مانع از بیشتر شدن اختلاف شود.

مرد شماره یک ایران که در لیگ برتر رکورد ۹ کلین شیت را از خود ثبت کرد و بهترین دروازه‌بان فصل به شمار رفت، برای چنگ زدن به اولین کلین شیت خود در جام ملت‌های آسیا لحظه شماری می‌کند و باید دید مقابل تیم ملی کویت چه عملکردی را از خود برجای می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد