Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@03:08:00 GMT

آغاز همایش آموزشی آگاهی از خطرات مین در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۰۷۱۱

آغاز همایش آموزشی آگاهی از خطرات مین در مشهد

به گزارش ایسکانیوز، کارگاه دو روزه آگاهی از خطرات مین در روزهای ۱۹ و ۲۰ ماه جاری و نشست های تخصصی آگاهی از خطرات مین هم طی دو روز در ۲۱ و ۲۲ آذر ماه جاری به میزبانی هلال احمر خراسان رضوی برگزار می شود.استفان رابینسون، مشاور منطقه ای کمیته بین المللی صلیب سرخ در آلودگی تسلیحاتی در خاورمیانه در افتتاحیه این همایش درباره برخی استانداردهای بین المللی مین زدایی و دستورالعمل های صلیب سرخ و نیز رفتار ایمن به ایراد سخن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناوین اصلی کارگاههای ویژه رابطین آموزشی پروژه آگاهی از خطرات مین شامل بررسی و مرور دستورالعملهای کمیته بین المللی صلیب سرخ در خصوص موضوع همایش و نیز نقش مدیریت کیفیت در زمینه برنامه های مین زدایی در سطح ملی، می باشد.

به اشتراک گذاشتن شیوه های خوب و درسهایی آموخته شده در مورد RA در کشورهای مختلف نیز مهمترین محور نشستهای تخصصی می باشد که توسط نمایندگان صلیب سرخ جهانی ارایه و مطرح می شود.

دکتر سلطانی معاون برنامه ریزی و آموزشهای تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و نمایندگان سازمان جهانی صلیب سرخ از تاجیکستان، ارمنستان، کامبوج، پاکستان و ایران از جمله حاضران در نشست های تخصصی آگاهی از خطرات مین هستند.

901

همایش مین مشهد استفان رابینسون خاورمیانه امداد و نجات هلال احمر صلیب سرخ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیام طوفان‌الاقصی از غزه آغاز شده اما تداوم آن به صورت جهانی است
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل