Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نهایی نتایج نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم سال تحصیلی این دانشگاه از تاریخ 7 بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر صامت با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم براساس تقویم دانشگاهی، تا تاریخ 7 بهمن‌ماه است، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته، تدبیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان، بدون وقفه و در همان تاریخ اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان می توانند برای پیگیری نتیجه درخواست‌های خود درخصوص نقل و انتقال و میهمانی به سامانه منادا به آدرسwww.monada.iau.ir مراجعه کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی، از طریق سامانه "منادا" قابل پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۶-۹۷ از ۲۵ آذرماه آغاز می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشجویان سوئیسی با غزه

سخنگوی دانشگاه تکنولوژی لوزان سوئیس اعلام کرد، دانشجویان معترض حامی فلسطین سالن ساختمان معماری موسسه فدرال فناوری لوزان را اشغال کرده و حدود ۵۰ معترض در این مکان حضور دارند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی این دانشگاه همچنین اعلام کرد دانشجویان در همبستگی با مردم فلسطین تحصن کرده و با خود غذا و چادر آورده‌اند.

به نقل از پایگاه خبری swissinfo، این مقام مسئول دانشگاه تکنولوژی لوزان سوئیس همچنین گفت: « ما در حال سازماندهی آنچه در آینده رخ خواهد داد، هستیم. دسترسی به ساختمان مسدود شده و اجازه ورود دیگر دانشجویان به سالن این دانشگاه وجود ندارد.»

معترضان خواستار بایکوت آکادمیک موسسه‌ها و نهادهای اسرائیلی و پایان سانسور در دانشگاه شدند. آنها همچنین خواستار آتش بس در غزه، برقراری تامین بودجه برای آنروا و پایان اشغال و آپارتاید در اراضی اشغالی شدند.

در زوریخ نیز ده‌ها تن از دانشجویان سالن ورودی اصلی موسسه تکنولوژی فدرال زوریخ را اشغال کردند.

معترضان حامی فلسطین فریاد «فلسطین را آزاد کنید» سر می‌دادند و پوستری روی زمین پهن کرده بودند که رویش «تکنولوژی برای نسل کشی نیست» نوشته شده بود.

در ژنو نیز دانشجویان دانشگاه این شهر دست به اعتراض زدند.

پرچم‌های فلسطین توسط دانشجویان به اهتزار درآمد و بنرهایی در دست داشتند که رویشان «فلسطین را آزاد کنید، نسل کشی را متوقف کنید»، «از رودخانه تا دریا، فلسطین باید آزاد شود» نوشته شده بود.

 در نهایت این اعتراضات با دخالت پلیس متوقف و معترضان متفرق شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • همبستگی دانشجویان سوئیسی با غزه
  • انتقال مهارت با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی
  • انتقال مهارت با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی/ جنس دانشگاه آزاد یزد فناوری است
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام