Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@08:58:00 GMT

قیمت خرید غیبت سربازی در بودجه سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۱۱۴۳

قیمت خرید غیبت سربازی در بودجه سال ۹۷

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در لایحه بودجه سال 97 با توجه به معافیت مشمولان غایب دارای بیش از 8 سال غیبت در ازای پرداخت جریمه، جزئیات اجرای این طرح به شرح زیر عنوان شده است و بر اساس این برنامه، نرخ پرداخت پایه ریالی سربازان غایب به شرح زیر است: مقطع تحصیلی پایه ریالی جریمه مشمولان غایب زیر دیپلم 100 میلیون ریال دیپلم 150 میلیون ریال فوق دیپلم 200 میلیون ریال لیسانس 250 میلیون ریال فوق لیسانس 300 میلیون ریال دکتری علوم پزشکی 350 میلیون ریال دکتری تخصصی غیرعلوم پزشکی 400 میلیون ریال دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر 500 میلیون ریال
همچنین به ازای هر سال غیبت مازاد بر 8 سال، 10 درصد به مبلغ جرائم پایه اضافه شده و مدت غیبت بیش از شش ماه، یکسال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این برای مشمولان متاهل 5 درصد و برای مشمولان دارای فرزند به ازای هر فرزند، 5 درصد از مجموع مبلغ جریمه ریالی کسر خواهد شد.

بر اساس این لایحه، مشمولانی که به صورت نقدی و یا اقساط برای صدور کارت پایان خدمت اقدام کرده‌اند می‌توانند گواهینامه رانندگی اخذ کنند.

همچنین فرزندان ایثارگر مشمول ماده 45 قانون خدمت وظیفه عمومی علاوه بر امتیاز مذکور در این ماده مشروط به عدم غیبت آن‌ها و نیز انجام خدمت وظیفه عمومی پدر آن‌ها با هر مقطع تحصیلی مشمول ردیف اول جدول و 50 درصد تخفیف می‌شوند.

علاوه بر این مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی از تخفیف 50 درصدی جریمه نقدی برخوردار می‌شوند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف