Web Analytics Made Easy - Statcounter

شش نماینده کمیسیون ورزشکاران حاضر در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک انتخاب شدند و هادی ساعی نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، آرش میر اسماعیلی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر ابراز داشت: نظر به اهمیت معرفی ۶ نماینده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک سومین نشست کمیسیون صبح امروز برگزار شد که طی آن با اکثریت آرا آقایان «حمید سوریان»، «هادی ساعی»، «کیانوش رستمی» و «یوسف کرمی» و با توجه اینکه در اساسنامه کمیسیون قید شده از ۶ نماینده معرفی شده حتما می بایست دو نماینده از بانوان باشند، خانمها «الهه احمدی» و  «زهرا نعمتی» انتخاب تا در نهایت همه این عزیزان بعنوان ۶ نماینده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه نشست با اکثریت آرا  آقای هادی ساعی بعنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به اعضای مجمع معرفی می شود.

میر اسماعیلی در ادامه تصریح کرد:همچنین از سوی کمیسون ورزشکاران ضایعه تلخ درگذشت کوهنوردان کشورمان را به ورزش کشور بخصوص جامعه کوهنوردان و خانواده محترم این عزیزان  تسلیت گفته و برای بازماندگان آنها آرزوی صبر و بردباری دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا