Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مدير عامل  شرکت سهامي آب منطقه اي گفت: تفاهم نامه همکاري بين اداره کل آموزش و پرورش  وشرکت سهامي آب منطقه اي استان يزد امضاء شد
مديرکل آموزش و پرورش  و مدير عامل  شرکت سهامي آب  منطقه ای توسعه و ترويج فرهنگ استفاده از منابع آب در بين دانش آموزان از اهداف اين  تفاهم نامه اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جوادیان زاده افزود:بر اساس اين تفاهم نامه مقررشد دوره هاي آموزشي ,اجراي مسابقات و برگزاري آزمون درزمينه چگونگي مصرف آب به دانش اموزان ارائه شود .
زارع معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان يزد اشاره کرد در اين تفاهم نامه 45 هزار دانش آموزدوره  اول متوسطه  تا شهريور ماه سال آينده  آموزش ها يي در قالب طرح داناب  فرا  می گیرند.
                         

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی با حضور آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان و مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و مرمتی منعقد شد.

از اهداف این تفاهم‌نامه بهره گیری متقابل طرفین از منابع اطلاعاتی، اسناد، ظرفیت‌ها و فرصت‌های پژوهشی، مطالعاتی، تخصصی و انتشار گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های مشترک و مورد توافق همکاری خواهند بود.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین نسبت به انجام همکاری‌های نظام‌مند مشترک آموزش، مشاوره، مطالعه، مستندنگاری، پژوهش، ساماندهی و اقدامات حفاظت و مرمت، مربوطه به آن مجموعه، اقدام خواهند کرد.

کد خبر 6097455 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش