Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@20:30:49 GMT

ثبت‌نام اعجوبه‌های ۹۶ شروع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۳۳۳۵

ثبت‌نام اعجوبه‌های ۹۶ شروع شد

سومین دوره از مسابقه استعدادیابی اعجوبه‌های ایرانی به همت آپارات از دیروز (18 آذر) با داوری سروش صحت، پرواز همای، احسان کرمی و اشکان خطیبی آغاز به کار کرد.

اعجوبه‌های ایرانی 96 در چهار رشته بازیگری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی برگزار خواهد شد و داوران بلافاصله بعد از دریافت آثار مردمی، شروع به بازبینی و داوری ویدیوهای ارسالی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعجوبه‌ها یک مسابقه استعدادیابی ایرانی است که اولین دوره آن در سال 93 برگزار شد. این رویداد بزرگ در تمامی دوره‌های خود در سطح کشوری برگزار شده و هدف اصلی آن کشف و معرفی استعدادهای ناب ایرانی است. استعدادهایی که شاید بتوانند از دل این رویداد، فرصت بروز و ظهور پیدا کرده و توانمندی‌های خود را به شکل مؤثرتری معرفی کنند.

اعجوبه‌ها علاوه بر کشف و معرفی استعدادهای نو، جوایز خاص و متفاوتی را هم برای برندگان احتمالیش در نظر گرفته است. سفر به مراکش (کازابلانکا)، اتریش،کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آفریقای جنوبی بخشی از جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقه اعجوبه‌ها هستند.

علاقمندان می‌توانند با ضبط یک ویدیوی کوتاه 3 دقیقه‌ای از استعداد خود و بارگذاری آن در بخش اعجوبه‌های 96 در آپارات در این مسابقه شرکت کرده و استعداد خود را در معرض دید و قضاوت داوران متخصص و مخاطبان قرار دهند. این مسابقه بخش مردمی نیز خواهد داشت که رأی‌گیری آن از طریق اپلیکیشن پیگیر انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانید به صفحه این رویداد در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/talent96  مراجعه کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهی متفاوت طی کن (+فیلم)

????اگر دیگران مطالعه نمی کنند ؛ تو شروع کن به خواندن   ????اگر دیگران تن پروری می کنند ؛ تو شروع کن به ورزش روزانه   ????اگر دیگران درگیر غر زدن درباره امروز هستند ؛ تو شروع کن به برنامه ریزی برای فردا   ????اگر دیگران از جلو رفتن می ترسند ؛ تو شروع کن به ریسک کردن   ????اگر دیگران فقر را تقدیر خود می دانند ؛ تو شروع کن به ثروتمند سازی ذهنت و سپس تدبیر و تلاش   ????اگر دیگران می خزند ؛ تو راه برو و  ????اگر دیگران راه می روند : تو پرواز کن ... اوج که گرفتی، همه چیز متفاوت می شود، حتی زاویه دیدت به دنیا.     ????????????   ????ما در "کی و چی" به طور علمی درباره روان شناسی ثروت با شما صحبت خواهیم کرد تا ذهنیت ثروتمند در شما ایجاد شود و در کنار آن، "تدبیر و تلاش" مان را در حوزه ارزهای دیجیتال متمرکز کرده ایم و به شما روش کار در این بازار و سودآوری از آن را یاد می دهیم.   ????عضویت در کانال آموزشی رایگان "کی و چی"  ???????????? @keyochiedu    ????"کی و چی" به شما می گوید کِی ، چی بخرید و کِی ، چی بفروشید تا سود کنید. ???? @keyochi کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس