Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:09:20 GMT

سفر یک هیات بحرینی به فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۳۴۸۲

سفر یک هیات بحرینی به فلسطین اشغالی

تهران- ایرنا- همزمان با خشم فلسطینی ها از تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس، هیاتی از بحرین به فلسطین اشغالی سفر کرد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از سفر هیات بحرینی متشکل از 24 نفر از اعضای انجمن 'هذه هی بحرین' (این بحرین است) به سرزمین های اشغالی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین سفر علنی یک هیات بحرینی به اسراییل است.
این شبکه تلویزیونی مدعی شد که سفر چهار روزه هیات بحرینی، سیاسی نبوده و تنها در پاسخ به پیام حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در خصوص تسامح، همزیستی و گفت وگو میان ادیان مختلف صورت گرفته است.
در همین راستا 'فضل الجمری' یکی از اعضای هیات بحرینی گفت که پادشاه بحرین پیام رسان صلح به تمام دنیا است و شیعیان هیچ دشمنی ای با هیچ دیانت یا مذهبی ندارند.
این سفر با تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس که موج خشم اعراب و فلسطینیان را به همراه داشت، همزمان شده است.
روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست در سپتامبر گذشته با انتشار خبری به نقل از خاخام ابراهام کوپر رئیس مرکز سیمون ویزنتال در لس آنجلس آمریکا نوشت که پادشاه بحرین تحریم ضد اسرائیل را محکوم کرده و به شهروندان خود اجازه می دهد به سرزمین های اشغالی سفر کنند هر چند که میان دو کشور روابط دیپلماتیک وجود نداشته باشد.
روزنامه تایمز انگلیس هم با اشاره به تصمیم پادشاه بحرین، مدعی شد که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گام های نخستین را برای به رسمیت شناختن اسرائیل بر داشته اند.
این روزنامه انگلیسی افزود که نخستین نشانه های مخالفت پادشاه بحرین با تحریم اسرائیل در فوریه گذشته در نشستی با خاخام های مرکز سیمون ویزنتال ظاهر شد.
خاورم**3224 ** 1064
مترجم: پرستو سعیدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد