Web Analytics Made Easy - Statcounter

برترین‌های اقشار مختلف مردم در حوزه نماز در سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی استان امروز تجلیل شدند‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین‌ صمدی‌ یزدی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قشرهای نمونه مردم‌ در حوزه نماز معرفی و تجلیل شدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم‌ از موذنان‌، خادمان حوزه نماز، دانش‌آموزان، نمازگزار برتر بازار، پایگاه‌های بسیج، سالمندان برتر حوزه نماز، امام جماعات ادارات، کارمندان‌ و کارگران نمونه‌ تجلیل شد‌.

سلیمان مردانی خادم‌ نمونه‌ نماز، مهدی صادقی، حیدر تاج‌الدین و سید محمد مرتضوی به عنوان موذنان‌ برتر، عزیزالله مولوی هیئت امنای فعال نماز، علی زمان کانون فرهنگی هنری نمونه نماز، یوسف کرمی امام جماعت ادارات‌ شهرکرد و هیئت عاشقان ولایت در حوزه نماز معرفی و تجلیل شدند.

همچنین زینب علیپور کودک‌ فعال حوزه نماز، فاطمه کوهی حبیبی کارمند نمونه نماز، زینب ساعدی سالمند‌ نمونه نماز، طیبه حیدری مدیر مدرسه لاران، معصومه حیدری دانش‌آموز نمونه، فرهاد بیگی دبیر نمونه لاران، پایگاه صیاد شیرازی نیز تجلیل شدند.

در ادامه این مراسم نیز محمد کریمی سرباز نمونه، شیرزاد عسگری و جهانگیر احمدی کارمند و کارگر شهرداری شهرکرد در حوزه نماز و اسماعیل رفیعی از آموزش و پرورش ناحیه 2، فیض‌الله شیخی مدیر مدرسه ناحیه 2 و افخمی‌ و زهرا مردانیان  دانش آموز و مدیر مدرسه ناحیه یک‌ و مهدی خدری و لیلا خواجعلی دانش آموز نمونه‌ و آقای سمیع از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل شدند‌.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.
دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

دیگر خبرها

  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه